Algemene voorwaarden

Mijn algemene voorwaarden zijn eerlijk en duidelijk.

Bekijk dan de algemene voorwaarden die de Stichting WebwinkelKeur voor mij heeft opgesteld.

Download in PDF-formaat.

Inhoudsopgave

Artikel   1. Definities
Artikel   2. Wie ik ben en hoe je mij kunt bereiken
Artikel   3. Toepasselijkheid
Artikel   4. Het aanbod
Artikel   5. De overeenkomst
Artikel   6. Herroepingsrecht
Artikel   7. Wat ik van je verwacht tijdens de bedenktijd
Artikel   8. Wat je van mij kunt verwachten na het retourneren
Artikel   9. Verzendkosten bij retourneren
Artikel 10. Wat je niet kunt retourneren
Artikel 11. De prijs
Artikel 12. Nakomen beloftes en garantie
Artikel 13. Bezorging en uitvoering
Artikel 14. Betaling
Artikel 15. Klachten
Artikel 16. Geschillen
Artikel 17. Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 1. Definities

Ik gebruik geen woorden die moeilijk te begrijpen zijn. Èén definitie vind ik belangrijk:

  1. Klant. Jij!

Artikel 2. Wie ik ben en hoe je mij kunt bereiken

Hallo! Ik ben Sugheely. Wil je met mij spreken, dat kan op de volgende manieren:
Bellen mij: (0) 702 144 19 80
App mij: 06 30 34 34 80
Mailen mij: e-mail
Via de website: www.sugheely.nl

Schrijf mij:
Sir Winston Churchilllaan 983
2286 AC Rijswijk

Volg mij:
facebook.com/sugheelynl
instagram.com/sugheely

Je kunt mij bijna altijd bereikbaar door te bellen of via de chat:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00.
Zaterdag van 9.00 tot 12:00 uur.

En als je graag nummers controleert:
Mijn KvK-nummer is: Den Haag 57241848
Mijn Btw-nummer: NL001313614B04

Artikel 3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij mij koopt of hebt gekocht. Anders is het niet zo toepasselijk. Ik doe mijn best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat ik voor jou doe en wat ik van je verwacht.

Soms heb ik aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden deze algemene voorwaarden ook. Op een overeenkomst tussen jou en mij geldt de Nederlands recht. Ook als je in het buitenland woont. Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing op deze algemene voorwaarden.

Artikel 4. Het aanbod

Ik vertel je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je mij natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is van iemand die haar thee nog niet op heeft en per ongeluk een paar nullen te weinig intikt ( je weet wel hoe dat gaat, toch?), en je dat van tevoren had kunnen weten.

Artikel 5. De overeenkomst

  1. Ik vindt veilig online shoppen erg belangrijk. Daarom werk ik elke dag aan een veilige webomgeving. Je kunt met een gerust hart bij mij winkelen.
  2. Als je iets bestelt bij mij, krijg je per mail daarvan een bevestiging. Daarna houd ik je steeds op de hoogte, totdat je pakketje bij je is bezorgd.
  3. Ik voeg alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op mijn website.

Artikel 6. Herroepingsrecht

  1. Soms is het product niet helemaal wat je had verwacht. In dat geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Ik stuur je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.
  2. Je hebt wettelijk het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder reden retourneren. Dat is jouw ‘herroepingsrecht’. Bij mij heb je 30 dagen.
  3. Tijdens de 30 dagen kun je het product rustig bekijken en/of passen zoals je in een winkel ook zou doen. De bedenktijd vervalt 30 dagen na de dag dat je jouw complete bestelling hebt ontvangen.
  4. Wil je gebruik maken van je ontbindingsrecht? Laat het mij snel weten binnen 30 dagen na ontvangst van het product.
  5. Doe het het liefst via de mail, maar je kunt het ook doen via het modelformulier.
  6. Als je gebruik maakt van je ontbindingsrecht moet je het product met alle geleverde spullen als het kan in de originele staat en verpakking naar mij terugsturen.
  7. Je hebt na het melden van je retour 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Je moet kunnen bewijzen dat je de geleverde product(en) binnen de 14 dagen terug hebt gestuurd. Dit kan bijvoorbeeld door een bewijs van verzending.

Artikel 7. Wat ik van je verwacht tijdens de bedenktijd

Pak je pakket uit op jouw manier en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Ga er dan niet mee douchen, feesten of zo iets anders waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat met je aankoop vóór jou zou doen. Doe je dat toch? Dan kan het geld voor het product dat je van mij terugkrijgt minder worden.

Artikel 8. Wat je van mij kunt verwachten na het retourneren

Als je binnen 30 dagen hebt aangegeven dat je jouw bestelling wilt retourneren? Stuur ik je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug. Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending.

Artikel 9. Verzendkosten bij retourneren

Nee, retourneren is gratis

Artikel 10. Wat je niet kunt retourneren

Je begrijpt vast dat je het volgende niet kunt terugsturen:
  1. Als ik het product op jou verzoek en smaak maakt en die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
  2. Ingewisselde of ingevulde actiebonnen of tegoedbonnen. Je kunt geld helaas maar één keer uitgeven.
  3. Voor hygiënische producten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend.

Artikel 11. De prijs

  1. Daar ben ik altijd eerlijk over, zo kom je niet voor verrassingen komt te staan. Zie ook artikel 4.
  2. De prijzen op mijn website zijn alle inclusief btw en exclusief eventuele verzendkosten.
  3. De standaard verzending is met brievenbuspakje is 2.99.
  4. Kies je voor ophalen bij een PostNL locatie? Dan betaal je 2.49 extra aan verzendkosten.
  5. Kies je voor avondbezorging? Dan betaal je 3.99 extra aan verzendkosten.

Artikel 12. Nakomen beloftes en garantie

  1. Ik doe wat ik beloof. En ik ben altijd eerlijk tegen je. Zie ook artikel 4.
  2. Je hebt recht op een goed product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben.
  3. Van sommige producten mag meer worden verwacht dan van andere producten. Gaat het product binnen 6 maanden stuk of is er iets mis mee? Dan zoeken we samen zo snel mogelijk naar een gepaste oplossing.
  4. Hierbij volg ik altijd de wet.

Artikel 13. Bezorging en uitvoering

  1. Als je op een werkdag voor 15:00 uur bestelt, heb je jouw aankoop meestal de volgende dag al in huis. Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt het onverhoopt toch langer dan dat ik beloofd had? Dan laat ik je dit zo snel mogelijk weten. Als je het in dat geval niet meer wilt hebben, krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort.
  2. In wezen geldt: als je het op mijn website kunt bestellen, heb ik het op voorraad. Kan ik het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bied ik je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd ruilen.
  3. Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat mijn schuld. Ik ga het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

Artikel 14. Betaling

  1. Als ik je vraag een bedrag vooruit te betalen, maak ik direct nadat ik het bedrag heb ontvangen je bestelling in orde.
  2. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het mij dan weten.
  3. In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bied ik je de betaalmethode Achteraf betalen aan. Betalingen moeten aan Klarna worden betaald.
  4. Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vind je hier. Jouw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.
  5. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna 13.50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder 20.- wordt 7.50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot 2.500.- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van 40.-.

Artikel 15. Klachten

  1. Heb je een klacht? Dat vind ik heel vervelend.
  2. Laat het mij snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kan ik je het beste helpen.
  3. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van mij. Ik help je meteen, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.
  4. Je kunt een klacht over mijn producten of service ook indienen bij de Stichting WebwinkelKeur. Maar ik help je liever zelf. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.

Artikel 16. Geschillen

  1. Komen we er écht niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan een door de Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend voor zowel jou als mij. We moeten beide akkoord gaan met deze uitspraak.
  2. Maar voor het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden. Deze kosten worden door jou betaald aan de betreffende commissie. Ook is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR-platform (http://ec.europa.eu/odr).

Artikel 17. Aanvullende of afwijkende bepalingen

Dit waren mijn algemene voorwaarden. Hopelijk helder en duidelijk, toch? Als ik in de toekomst iets gaat veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op mijn website. Ik zorg er voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.

Sugheely

Fijn dat je op Sugheely.nl komt winkelen! Wil je de beste shopervaring? Klik dan op 'Akkoord'. Als je zelf een keuze wilt maken, klik dan op instellingen. Veel shopplezier!

Meer info over cookies | Sluiten
Instellingen