Klantenservice

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag tussen de antwoorden van de veelgestelde vragen? Kan je het daar niet vinden? Neem dan contact met me op, zodat ik je verder kan helpen!

Bestellen

Je kunt veilig en makkelijk jouw bestelling afrekenen met verschillende betaalmethoden. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling meestal direct bij me binnen. Een betaling via overboeking kan gemiddeld één tot drie werkdagen duren. Je hebt de keuze uit de volgende methodes:

  • iDEAL Gratis: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard Gratis: met Mastercard, Visa & American Express betaal je makkelijk wereldwijd.
  • PayPal Gratis: veilig online betalingen doen met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Overboeking Gratis: door zelf het bedrag over te maken. Je bestelling wordt pas verwerkt wanneer de betaling bij me binnen is.
  • in3 Gratis
  • Cadeau kortingscode Gratis
  • Klarna Gratis
  • Bancontact Gratis: snel via jouw vertrouwde online betaalomgeving
  • Belfius Direct Net Gratis: geheel veilig internetbankieren
  • KBC/CBC betaalknop Gratis: veilig, snel en gemakkelijk online betalingen doen via KBC of CBC bank.

Wil je weten welke armbandmaat je hebt, dan zijn er verschillende manieren om daar achter te komen. Ik heb hier een paar manieren voor je op een rijtje gezet. Of je nu helemaal geen armband hebt of een goed passende armband, maar je weet even niet meer welke maat het was? Ik help je even op weg! Lees deze pagina door.

Wil je weten welke ringmaat je hebt, dan zijn er verschillende manieren om daar achter te komen. Ik heb hier een paar manieren voor je op een rijtje gezet. Of je nu helemaal geen ring hebt of een goed passende ring, maar je weet niet meer welke maat het was? Ik help je even op weg! Lees deze pagina door.

Sugheely Insiders Club lid € 5,- kortingscode*

Sugheely Club leden ontvangen € 5,- korting* op hun eerste aankoop. De kortingscode is 1 maand geldig en te verzilveren bij een aankoop van € 25,- of meer. De code is alleen in te leveren in mijn webshop.

*Uitsluitingen: De korting geldt niet in combinatie met andere kortingscodes.

PS Als je een (persoonlijke) kortingscode hebt moet je deze voor het plaatsen van je bestelling invoeren. Ik kan codes niet achteraf verrekenen.

Verzending & bezorging

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op mijn Track pagina of op de website van PostNL. Gebruik hiervoor je verzendbevestiging. Bestellingen naar België kan de bezorging tussen 1 – 2 werkdagen langer duren.

Gratis bezorging bij bestellingen vanaf 49,99. Onder de 49,99 betaal je 4,99 verzendkosten.

Weet je van tevoren dat het pakje niet door de brievenbus past en je bent overdag niet thuis? Kies dan voor avondbezorging (nu voor + 3,99). Haal je liever zelf jouw pakje op? Kies dan voor ophalen bij een PostNL locatie (nu voor + 2,49). Je kunt je pakketje meestal de volgende dag afhalen vanaf 15:00.

Bestellingen naar België verzend ik altijd als pakket (9,99).

Ja en nee. Het hangt ervan af welke opties voor jouw bestelling beschikbaar zijn bij het afronden van de bestelling. Levering is alleen mogelijk in Nederland en België.

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen.

Maar toch is het mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Als je ziet dat het misgaat, neem dan direct contact met me op. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op de website van PostNL.

Let op: Papieren niet-thuisbriefje is verleden tijd. Vanaf 1 juli wordt je volledig via de mail of PostNL-app op de hoogte gehouden van de locatie van jouw pakket. Dus zorg dat je altijd het (juiste) e-mailadres invoert bij je gegevens.

Heeft jouw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. PostNL bezorgd meestal je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag), maar altijd binnen vijf bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw pakket alsnog wordt bezorgd.

Pakket heeft status ‘bezorgd’

Als de track & tracé status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, dan kan het zo zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd.

Als je buren je pakketje ook niet hebben? Dan vraag ik je vriendelijk om me een e-mail te sturen met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Jouw verzendadres (het adres vind je pakbon, jouw orderbevestiging of account)
  • Een korte uitleg van het probleem.

Ruilen & retour

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Alleen de kosten voor retour van jouw huis naar de webshop zijn voor eigen rekening.

Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Als je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan me geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met me opnemen via hallo. Ik geef je vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Nee. Retouren is alleen gratis voor bestellingen in Nederland. Wil je retourneren vanuit België? Dat kan en mag maar, dan zijn de kosten voor “eigen rekening”.

Retourneren is gratis binnen de bedenktijd van 30 dagen. Je mag tijdens de 30 dagen het product rustig bekijken en/of passen net als je ook zou doen in een winkel.

1. Pak je retour in

Stop de producten met de retourbon terug in dezelfde doos waarin je jouw bestelling ontvangen hebt.

2. Download je retourlabel

Ga nu naar jouw verzendbevestiging e-mail. Klik op de link om jouw retourlabel te downloaden. Of ga naar de track & tracé pagina en klik bij zending retour sturen op ‘Retourlabel downloaden’.

3. Print je retourlabel

Print en plak het retourlabel op de verpakking over je eigen adres.

4. Geef je retour af

Geef je pakket af bij een PostNL locatie. Je ontvangt een bewijs van overdracht met jouw track & trace barcode.

5. Je geld terug binnen 14 werkdagen

Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending. Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf hebt betaald? Dan boek ik binnen 14 werkdagen na aanmelding van retour het bedrag terug. Maak je gebruik van achteraf betalen betalen? Dan verreken ik het retour bedrag op je factuur.

En heb je verzendkosten betaald doordat je bestelling lager dan 49,99 kostte, dan betaal ik die ook aan je terug als je jouw gehele bestelling retour hebt verzonden. Ik betaal je altijd terug met dezelfde betaalmethode waarmee je jouw bestelling hebt betaald.

Heb je betaald met een kortingscode? Dan betaal ik niet de prijs van de code uit. Na de verwerking van je retour kun je het tegoed nog eens bij me uitgeven.

Let op! Gratis retour is alleen voor bestellingen in Nederland. Wil je retourneren vanuit België? Dat kan en mag maar, dan zijn de kosten voor “eigen rekening”.

Ik betaal je terug nadat ik je retourzending afgehandeld heb. Merendeels van de retourzendingen verwerk ik binnen 14 werkdagen na aanmelding van retour of nadat ik ze ontvangen hebt. Hoe snel je het geld terug hebt, wordt bepaald door je gekozen betaalmethode:

  • iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

Ik betaal je altijd terug met dezelfde betaalmethode waarmee je jouw bestelling hebt betaald. Heb je betaald met een kortingscode? Dan betaal ik niet de prijs van de code uit. Na de verwerking van je retour kun je het tegoed nog eens bij me uitgeven.

Garantie

Je hebt wettelijk gezien het recht op een goed product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Van sommige producten mag meer worden verwacht dan van andere producten. Gaat het product in de geldend garantietermijn stuk of is er iets mis mee.

Dan zoeken we samen zo snel mogelijk naar een gepaste oplossing, bijvoorbeeld door het product te vervangen of geld terug te geven. Je kunt je klacht in dit geval bij me melden. Is het probleem veroorzaakt door je eigen schuld, of gebruikte je het product normaal, maar het is gewoon versleten, dan heb je niet het recht op vervanging of terugbetaling van je geld. Bij me heb je een garantietermijn van zes maanden.

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je krijg je factuur per mail. Zo raak je die nooit meer kwijt. Handig, toch?

Als je een mooi sieraad hebt, wil je natuurlijk dat het zo lang mogelijk mooi blijft. Dit doe je door er voorzichtig mee om te gaan en het af en toe schoon te maken. Benieuwd hoe je het beste kunt verzorgen of schoonmaken? Op deze pagina vind je info hoe je jouw sieraad zo mooi kunt houden.

Mijn producten worden met zorg verpakt en gecontroleerd. Maar toch gaat soms iets mis. Als dit gebeurt, kun je het beste direct contact met me opnemen door een e-mail te sturen naar hallo.

  • Foto’s en een duidelijke omschrijving van de beschadiging;
  • Jouw eventuele ordernummer;
  • Jouw contactgegevens, zodat ik je (overdag) kan bereiken.

Stuur je product terug via mijn retourservice.

Ja, zolang je bestelling nog niet is betaald of verzonden, kun je jouw bestelling nog annuleren. Toch niet tevreden? Kijk voor meer informatie bij de vragen over retourneren.

€ 5,- korting bij aanmelding nieuwsbrief

 

  • Na het aanmelden en bevestigen van de nieuwsbrief inschrijving ontvang je een e-mail met een kortingscode.
  • De kortingscode is alleen geldig voor nieuwe nieuwsbrief inschrijvers, als je al ingeschreven bent voor de Sugheely nieuwsbrief zal je geen kortingscode ontvangen.
  • Met deze kortingscode ontvang je eenmalig € 5,- korting op je bestelling. Voeg de kortingscode toe bij je winkelmandje en de korting wordt automatisch voor je verrekend.
  • De kortingscode is slechts eenmaal te gebruiken per klant.
  • De korting geldt niet op de reeds afgeprijsde producten.
  • De kortingscode is geldig t/m 31 december 2023.

Met mijn acties koop je alle Sugheely producten met nóg meer korting. Hieronder lees je de actievoorwaarden. Op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor mijn nieuwsbrief.

De actievoorwaarden

After Cyber Monday – 15% korting op bijna alles bij minimale besteding vanaf 20.-| 29 november 2022

 

  • Tijdens deze promotie ontvang je 15% korting op een groot deel van het Sugheely assortiment bij minimale besteding van € 20,-.
  • Deze promotie is geldig op dinsdag 29 november 2022.
  • Deze actie geldt in mijn webshop met gebruik van de kortingscode.
  • Dit vul je in de winkelmand of bij de kassa in, daarna druk je op toepassen, de korting wordt daarna automatisch verrekend.
  • Reeds afgeprijsde producten zijn uitgesloten van deze actie.
  • De actie is niet geldig in combinatie met andere lopende acties, aanbiedingen of kortingscodes.
  • Kortingen zijn niet geldig met terugwerkende kracht.
  • De kortingen zijn niet inwisselbaar voor geld.
  • Bij retourneren van (een van) de producten uit de aankoop wordt de verstrekte korting verrekend.
  • Ik behoudt het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen. Druk- en zetfouten voorbehouden.

Heb je nog vragen?

Ik sta 5 dagen per week tussen 9:00 en 17:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Heb je nog vragen?

Ik sta 5 dagen per week tussen 9:00 en 17:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Sluiten Mijn winkelmand
Sluiten Verlanglijst
Sluiten Eerder bekeken
Sluiten
Categorieën
De waardering van www.sugheely.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 68 reviews.