Klantenservice

Hoe kan ik je helpen?

Staat jouw vraag tussen de antwoorden van de veelgestelde vragen? Kan je het daar niet vinden? Neem dan contact met me op, zodat ik je verder kan helpen!

Veelgestelde vragen

Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending. Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf hebt betaald? Dan wordt het bedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst teruggeboekt.

Ik betaal je altijd terug met dezelfde betaalmethode waarmee je jouw bestelling hebt betaald. Heb je betaald met een kortingscode of cadeaubon? Dan betaal ik niet de prijs van de code of bon uit. Na de verwerking van je retour kun je het tegoed nog eens bij me uitgeven.

Retourneren is gratis binnen de bedenktijd van 30 dagen. Je mag tijdens de 30 dagen het product rustig bekijken en/of passen net als je ook zou doen in een winkel.

1. Pak je retour in

Stop de producten met de retourbon terug in dezelfde doos waarin je jouw bestelling ontvangen hebt.

2. Download je retourlabel

Ga nu naar jouw verzendbevestiging e-mail. Klik op de link om jouw retourlabel te downloaden. Of ga naar de track & tracé pagina en klik bij zending retour sturen op ‘Retourlabel downloaden’.

3. Print je retourlabel

Print en plak het retourlabel op de verpakking over je eigen adres.

4. Geef je retour af

Geef je pakket af bij een PostNL locatie. Je ontvangt een bewijs van overdracht met jouw track & trace barcode.

5. Je geld terug binnen 14 werkdagen

Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending. Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf hebt betaald? Dan boek ik binnen 14 werkdagen na aanmelding van retour het bedrag terug. Maak je gebruik van achteraf betalen betalen? Dan verreken ik het retour bedrag op je factuur.

En heb je verzendkosten betaald doordat je bestelling lager dan 49,99 kostte, dan betaal ik die ook aan je terug als je jouw gehele bestelling retour hebt verzonden. Ik betaal je altijd terug met dezelfde betaalmethode waarmee je jouw bestelling hebt betaald.

Heb je betaald met een kortingscode of cadeaubon? Dan betaal ik niet de prijs van de code of bon uit. Na de verwerking van je retour kun je het tegoed nog eens bij me uitgeven.

Let op! Gratis retour is alleen voor bestellingen in Nederland. Wil je retourneren vanuit België? Dat kan en mag maar, dan zijn de kosten voor “eigen rekening”.

Je hebt wettelijk gezien het recht op een goed product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Van sommige producten mag meer worden verwacht dan van andere producten. Gaat het product in de geldend garantietermijn stuk of is er iets mis mee.

Dan zoeken we samen zo snel mogelijk naar een gepaste oplossing, bijvoorbeeld door het product te vervangen of geld terug te geven. Je kunt je klacht in dit geval bij me melden. Is het probleem veroorzaakt door je eigen schuld, of gebruikte je het product normaal, maar het is gewoon versleten, dan heb je niet het recht op vervanging of terugbetaling van je geld. Bij me heb je een garantietermijn van zes maanden.

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen. Maar toch is het mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Als ik zie dat het misgaat, neem ik direct contact met je op. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op de website van PostNL.

Heeft jouw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. PostNL bezorgd meestal je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw pakket alsnog wordt bezorgd.

Pakket heeft status ‘bezorgd’

Als de track & tracé status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, dan kan het zo zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd. De bezorger hoort een briefje in jouw brievenbus achter te laten met het adres waar het pakket is afgeleverd. Als dit niet is gebeurd. Bied ik je namens de PostNL bezorger excuses aan. Als je buren je pakketje ook niet hebben? Dan vraag ik je vriendelijk om me een e-mail te sturen met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Jouw verzendadres (het adres vind je pakbon, jouw orderbevestiging of account)
  • Een korte uitleg van het probleem.

Zoek op onderwerp

Bekijk de verschillende onderwerpen om snel antwoord te krijgen!

Heb je nog vragen?

Ik sta 5 dagen per week tussen 9:00 en 17:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Heb je nog vragen?

Ik sta 5 dagen per week tussen 9:00 en 17:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Sluiten Mijn winkelmand
Sluiten Wensenlijst
Opnieuw bekijken Sluiten
Sluiten

Sluiten
Menu
Categorieën
De waardering van www.sugheely.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 64 reviews.