Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling bij Sugheely plaatsen? Dat is in een paar klikken geregeld.

  1. Plaats je product(en); Zoek het product dat je wilt kopen en leg het in je winkelmand. Wil je verder winkelen? Geen probleem. Wil je eerst de inhoud van je winkelmand controleren? Dan klik je op het winkelmandje links boven. Als je een kortingscode hebt, vul het hier of bij de kassa in. Klopt het? Klik dan op ‘Naar de kassa’.
  2. Je gegevens invullen of inloggen; Vul je gegevens in. Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen veel sneller.
  3. Controleren en betalen; Kies de manier waarmee je wilt betalen. Controleer of het klopt wat er staat? Zo niet dan kun je het nog aanpassen door terug te gaan naar de vorige stap. Klopt het wat er staat en ben je eens met mijn algemene voorwaarden? Zoja vink de algemene voorwaarden aan*. Klik daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Je betaalt op de beveiligde betaalpagina van Mollie.
  4. Bedankt. Je bestelling is geplaatst.

*Door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken plaats je de bestelling met betaalplicht.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Nadat ik je pakket heb verzonden, ontvangt je een track & tracé barcode zodat je jouw bestelling op mijn Track & Tracé pagina of op de website van PostNL kunt volgen. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.

Heb je besteld met je Sugheely account, dan kun je je order ook online volgen bij mijn account – bestellingen. Als je doorklikt op het ordernummer, kun je de details bekijken.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met me op. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betaal ik je automatisch terug.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, je kunt een bestelling niet meer aangepast. Dat doe ik om je gegevens te beschermen. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een product per ongeluk te veel heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

Bijvoorbeeld bij een technische storing

  • iDeal of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

[nasa_static_block id=”26161″]

Menu
Sluiten

Mijn winkelmand

Sluiten

Wensenlijst

Sluiten

Sluiten

Categorieën

Cookies

Leuk dat je op Sugheely.nl komt shoppen! Ga je voor de beste webshop ervaring? Klik dan op OK. Wil je zelf een keuze maken, klik dan op instellingen. Wil je weigeren? Klik dan op het kruisje. Ik plaats dan alleen anonieme cookies. Veel shopplezier!

Lees meer