Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen.
Maar toch is het mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Als je ziet dat het misgaat, neem dan direct contact met me op. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op de website van PostNL.
Let op: Papieren niet-thuisbriefje is verleden tijd. Vanaf 1 juli wordt je volledig via de mail of PostNL-app op de hoogte gehouden van de locatie van jouw pakket. Dus zorg dat je altijd het (juiste) e-mailadres invoert bij je gegevens.
Heeft jouw pakket een andere status?
Wacht voor alle zekerheid nog even af. PostNL bezorgd meestal je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag), maar altijd binnen vijf bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw pakket alsnog wordt bezorgd.
Pakket heeft status ‘bezorgd’
Als de track & tracé status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, dan kan het zo zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Als je buren je pakketje ook niet hebben? Dan vraag ik je vriendelijk om me een e-mail te sturen met de volgende gegevens:
- Je ordernummer
- Jouw verzendadres (het adres kun je controleren aan de hand van je pakbon, jouw orderbevestiging of in jouw account)
- Een korte uitleg van het probleem.