Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten voor bezorgen?

Gratis bezorging bij bestellingen vanaf 49,99. Onder de 49,99 betaal je 4,99 verzendkosten.

Weet je van tevoren dat het pakje niet door de brievenbus past en je bent overdag niet thuis? Kies dan voor avondbezorging (nu voor + 3,99). Haal je liever zelf jouw pakje op? Kies dan voor ophalen bij een PostNL locatie (nu voor + 2,49). Je kunt je pakketje meestal de volgende dag afhalen vanaf 15:00.

Bestellingen naar België verzend ik altijd als pakket (9,99).

Hoelang is je standaard levertijd?

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op mijn Track pagina of op de website van PostNL. Gebruik hiervoor je verzendbevestiging. Bestellingen naar België kan de bezorging tussen 1 – 2 werkdagen langer duren.

Kan ik altijd zelf de bezorgdag en tijd kiezen?

Ja en nee. Het hangt ervan af welke opties voor jouw bestelling beschikbaar zijn bij het afronden van de bestelling. Levering is alleen mogelijk in Nederland en België.

Bezorg je ook naar het buitenland?

Ja, ik lever tot nu toe alleen maar in Nederland en België. Maar vragen kan altijd. Neem dan contact met me op.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Je krijgt van me een bevestiging per e-mail wanneer je pakketje is verzonden.

Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via mijn Track pagina of op de website van PostNL. Deze kan je vinden in de e-mail met verzendbevestiging die je ontvangt, als je pakketje is verzonden.

Wie bezorgd mijn bestelling?

PostNL bezorgd voor mij alle bestellingen.

Welke bezorgopties bied je?

  • Standaard bezorgd door je brievenbus 4,99
  • Avondbezorging (Pakket) + 3,99
  • Ophalen bij een PostNL locatie (Pakket) + 2,49

België

  • Standaard bezorgd als PostNL pakket 9,99

Hoe werkt bezorgd wanneer en waar ik wil?

Kies je bezorgadres. Dat kan thuis zijn, een andere adres, zelf op je werk. Ik verpak bijna alle bestellingen in een brievenbusdoos. Het pakketje kan meestal gewoon door de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te blijven.

Weet je van tevoren dat het pakje niet door de brievenbus past en je bent overdag niet thuis? Kies dan voor avondbezorging op werkdagen tussen 18:00 en 21:30 (nu voor + 3,99). Bij deze optie is alleen op een huisadres mogelijk.

Bestellingen naar België verzend ik altijd als pakket (9,99).

Wat als ik de bezorger mist?

Als het pakje niet door de brievenbus past en het ook niet bij de buren bezorgd kan worden. Dan laat PostNL een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Hoe werkt ophalen bij een PostNL locatie?

Haal je liever zelf jouw pakje op? Kies dan voor ophalen bij een PostNL locatie (nu voor + 2,49). Zoek en kies een PostNL locatie bij jou in de buurt.

Je kunt jouw pakje meestal de volgende werkdag afhalen vanaf 15:00. Je krijgt 7 dagen de tijd om jouw pakket op te halen. Daarna word het pakje naar me teruggestuurd.

Neem een geldig legitimatiebewijs mee.

De naam op het legitimatiebewijs moet kloppen met de naam op het pakket. Neem ook voor de zekerheid het kaartje dat je krijgt van de bezorger mee.

Wat als ik mijn pakket niet ontvang?

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen. Maar toch is het mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Als ik zie dat het misgaat, neem ik direct contact met je op. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op de website van PostNL.

Heeft jouw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. PostNL bezorgd meestal je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw pakket alsnog wordt bezorgd.

Pakket heeft status ‘bezorgd’

Als de track & tracé status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, dan kan het zo zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd. De bezorger hoort een briefje in jouw brievenbus achter te laten met het adres waar het pakket is afgeleverd. Als dit niet is gebeurd. Bied ik je namens de PostNL bezorger excuses aan. Als je buren je pakketje ook niet hebben? Dan vraag ik je vriendelijk om mij een e-mail te sturen met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Jouw verzendadres (het adres kun je controleren aan de hand van je pakbon, jouw orderbevestiging of in jouw account)
  • Een korte uitleg van het probleem.

Wat als mijn bestelling incompleet of beschadigd is?

Als jouw bestelling incompleet of beschadigd is. Bied ik je mijn excuses aan. Neem dan contact op met me.

Bezorg je ook op de Waddeneilanden?

Door de boottocht bezorgd PostNL bestellingen voor de Waddeneilanden soms 1 a 2 dagen later dan de bezorgdag die je kiest in de kassa.

Wat als de bezorging vertraagd is?

Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen. Maar toch kan het voorkomen dat de bezorging vertraagd is. Als ik zie dat het misgaat, neem ik contact met je op.

Duurt de bezorging langer als er een storing is?

Ja, helaas wel. Tijdens een technische storing kan ik geen bestellingen verwerken. Bezorgen op de volgende werkdag is dan niet meer mogelijk.

Hoe gaat de bezorging rond de feestdagen?

De feestdagen kunnen van invloed zijn op de te kiezen bezorgdagen en tijdvakken in de kassa. Ook kan het door enorme drukte voorkomen dat PostNL later bezorgd.

Heb je verder nog vragen?

Ik staat 5 dagen per week tussen 9:00 en 17:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Sluiten Mijn winkelmand
Sluiten Wensenlijst
Opnieuw bekijken Sluiten
Sluiten

Sluiten
Menu
Categorieën
De waardering van www.sugheely.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 52 reviews.