Let op: PostNL heeft het druk je pakje kan langer onderweg zijn.
Keurmerk
Lid van Stichting WebwinkelKeur
Keurmerk Stichting WebwinkelKeur. Ik ben lid van de Stichting WebwinkelKeur. Bij deze stichting zijn meer dan 9200 webshops aangesloten. WebwinkelKeur is het keurmerk dat meer transparantie en veiligheid brengt in de markt van het online winkelen. Ze zorgen ervoor dat webwinkeliers eerlijk en transparant beoordeeld worden en je kunt jouw ervaringen met een webwinkel delen.
Op deze manier worden webwinkels zowel door jouw als door Stichting WebwinkelKeur beoordeeld. Dubbele zekerheid dus! Als consument kun je ervan op aan dat deze webshops de algemene voorwaarden van WebwinkelKeur en gedragscode van de stichting naleven. Voor meer informatie zie: www.webwinkelkeur.nl.
Mijn webwinkel keurmerk bemiddelt bij geschillen
Verder zorgt dit keurmerk voor bemiddeling als we er niet uitkomen met elkaar. Je kunt je dan met jouw klacht eventueel wenden tot de Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing komen? Dan heb je nog de mogelijkheid om jouw klacht door DigiDispuut (www.digidispuut.nl) te laten behandelen.
De uitspraak hiervan is bindend en zowel jij als ik moeten akkoord gaan met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door jou betaalt moeten worden aan de betreffende commissie. Ook is het mogelijk om jouw klachten aan te melden via het Europees ODR-platform (http://ec.europa.eu/odr).
Het unieke van dit keurmerk is dat je als klant een directe manier van terugkoppeling kan geven middels een klik op onderstaande link.
Veelgestelde vragen
Heb je nog vragen?
Ik sta 5 dagen per week tussen 9:00 en 17:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.