✓ Gratis verzending vanaf 29.99  ✓ Thuisbezorgd of bij PostNL  ✓ Gratis retour binnen 30 dagen   ✓ Gratis ingepakt als cadeautje

Klantenservice

Service ban

Hoi, waarmee kan ik je helpen?

Meest gestelde vragen

Wanneer is mijn retour verwerkt?

Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending. Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf hebt betaald? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst teruggeboekt.

Ik betaal je altijd terug met dezelfde betaalmethode waarmee je jouw bestelling hebt betaald.
Heb je betaald met een kortingscode of cadeaubon? Dan betaal ik niet de prijs van de code of bon uit. Na de verwerking van je retour kun je het tegoed nog eens bij mij uitgeven.

Hoe werkt gratis retour?

Retourneren is gratis binnen de bedenktijd van 30 dagen. Je mag tijdens de 30 dagen het product rustig bekijken en/of passen net als je ook zou doen in een winkel. Zorg ervoor dat het echt nieuw blijft.

1. Pak je retour in

Stop de producten met de retourbon terug in dezelfde doos waarin je jouw bestelling ontvangen hebt.

2. Download je retourlabel

Ga nu naar jouw verzendbevestiging e-mail. Klik op de link om jouw retourlabel te downloaden.

3. Print je retourlabel

Print en plak het retourlabel op de verpakking over je eigen adres.

4. Geef je retour af

Geef je pakket af bij een PostNL locatie. Ken je er geen? Zoek een PostNL locatie. Je ontvangt een bewijs van overdracht met jouw track & trace barcode.

5. Je geld terug binnen 3 werkdagen

Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending. Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf hebt betaald? Dan boek ik binnen 3 werkdagen na ontvangst het bedrag terug.

Maak je gebruik van achteraf betalen betalen? Dan verreken ik het retourbedrag op je factuur. En heb je verzendkosten betaald doordat je bestelling lager dan 29.99 kostte, dan betaal ik die ook aan je terug als je jouw gehele bestelling retour hebt verzonden.

Ik betaal je altijd terug met dezelfde betaalmethode waarmee je jouw bestelling hebt betaald.
Heb je betaald met een kortingscode of cadeaubon? Dan betaal ik niet de prijs van de code of bon uit. Na de verwerking van je retour kun je het tegoed nog eens bij mij uitgeven.

Wat als ik een andere vervoeder wil bij een retour?

Wil je andere vervoerders? Dat kan en mag maar, dan zijn de kosten voor “eigen rekening”.

Zoek op onderwerp

Kom je er niet uit? Neem contant op!

Ma t/m vrij tussen 9:00 – 17:00

Bel

Bel 070 214 41 96
(lokaal tarief)

Whatsapp

WhatsApp naar
063 034 34 80

Mail

Laat een bericht achter
Binnen 24 uur antwoord ›

Facebook

Stuur een Facebook bericht
Binnen 24 uur antwoord ›

Sugheely

Fijn dat je op Sugheely.nl komt winkelen! Sugheely.nl maakt gebruik van cookies. Wil je de beste shopervaring? Klik dan op 'Akkoord'. Als je zelf een keuze wilt maken, klik dan op instellingen. Veel shopplezier!

Lees ook mijn privacybeleid | Sluiten
Instellingen