Klantenservice

Hoi, hoe kan ik je helpen?

Actueel

Het is druk bij PostNL. Vanwege de drukte bestaat de kans dat jouw pakket later wordt bezorgd. Wanneer ik jouw pakje aan PostNL hebt overhandigd, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Houd de Track & Trace pagina in de gaten voor de meest actuele informatie.

Als je even zelf wilt kijken…

Waar ben je naar op zoek?

Bestellen & bezorgen

Bestellen & bezorgen

Betalen - klantenservice

Betalen

Retourneren

Retourneren

Garantie & klachten

Garantie & klachten

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling bij Sugheely plaatsen? Dat is in een paar klikken geregeld.

  1. Plaats je product(en); Zoek het product dat je wilt kopen en leg het in je winkelmand. Wil je verder winkelen? Geen probleem. Wil je eerst de inhoud van je winkelmand controleren? Dan klik je op het winkelmandje links boven. Als je een kortingscode hebt, vul het hier of bij de kassa in. Klopt het? Klik dan op ‘Naar de kassa’.
  2. Je gegevens invullen of inloggen; Vul je gegevens in. Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen veel sneller.
  3. Controleren en betalen; Kies de manier waarmee je wilt afrekenen. Controleer of het klopt wat er staat? Zo niet dan kun je het nog aanpassen door terug te gaan naar de vorige stap. Klopt het wat er staat en ben je eens met mijn algemene voorwaarden? Zoja vink de algemene voorwaarden aan*. Klik daarna op ‘Betalen’. Je betaalt op de beveiligde betaalpagina van Mollie.
  4. Bedankt. Je bestelling is geplaatst.

*Door op ‘Betalen’ te klikken plaats je de bestelling met betaalplicht.

Hoe kan ik betalen?

Bij Sugheely betaal je hoe dan ook veilig en makkelijk via Mollie. Je heb de keuze uit de volgende methodes:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: met Mastercard, Visa en American Express betaal je gemakkelijk wereldwijd.
  • PayPal: veilig en gemakkelijk online betalingen doen met een e-mailadres en een wachtwoord.
  • Overboeking: door zelf het bedrag over te maken. Je bestelling wordt pas verwerkt wanneer de betaling bij mij binnen is.
  • Achteraf betalen: met Klarna binnen 14 dagen na ontvangst van de producten

Je kunt jouw bestelling afrekenen met verschillende betaalmethoden. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling meestal direct bij mij binnen. Een betaling via overboeking kan gemiddeld één tot drie werkdagen duren.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Je krijgt van me een bevestiging per e-mail wanneer je pakketje is verzonden.

Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via mijn Track pagina of op de website van PostNL. Deze kan je vinden in de e-mail met verzendbevestiging die je ontvangt, als je pakketje is verzonden.

Ik heb niet mijn (hele) bestelling ontvangen. Wat nu?

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen. Maar toch is het mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Als ik zie dat het misgaat, neem ik direct contact met je op. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op de website van PostNL.

Heeft jouw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. PostNL bezorgd meestal je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw pakket alsnog wordt bezorgd.

Pakket heeft status ‘bezorgd’

Als de track & tracé status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, dan kan het zo zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd. De bezorger hoort een briefje in jouw brievenbus achter te laten met het adres waar het pakket is afgeleverd. Als dit niet is gebeurd. Bied ik je namens de PostNL bezorger excuses aan. Als je buren je pakketje ook niet hebben? Dan vraag ik je vriendelijk om me een e-mail te sturen met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Jouw verzendadres (het adres kun je controleren aan de hand van je pakbon, jouw orderbevestiging of in jouw account)
  • Een korte uitleg van het probleem.

Ik heb iets ontvangen dat ik niet heb besteld. Wat nu?

Sorry, Dan is iets mis gegaan. Stuur me een e-mail met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Je verzendadres (het adres kun je controleren op de pakbon, jouw orderbevestiging of account)
  • En een korte uitleg van het probleem.

Hoe werkt gratis retour?

Retourneren is gratis binnen de bedenktijd van 30 dagen. Je mag tijdens de 30 dagen het product rustig bekijken en/of passen net als je ook zou doen in een winkel. Zorg ervoor dat het echt nieuw blijft.

1. Pak je retour in

Stop de producten met de retourbon terug in dezelfde doos waarin je jouw bestelling ontvangen hebt.

2. Download je retourlabel

Ga nu naar jouw verzendbevestiging e-mail. Klik op de link om jouw retourlabel te downloaden.

3. Print je retourlabel

Print en plak het retourlabel op de verpakking over je eigen adres.

4. Geef je retour af

Geef je pakket af bij een PostNL locatie. Je ontvangt een bewijs van overdracht met jouw track & trace barcode.

5. Je geld terug binnen 3 werkdagen

Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending. Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf hebt betaald? Dan boek ik binnen 3 werkdagen na ontvangst het bedrag terug. Maak je gebruik van achteraf betalen betalen? Dan verreken ik het retour bedrag op je factuur. En heb je verzendkosten betaald doordat je bestelling lager dan 20,- kostte, dan betaal ik die ook aan je terug als je jouw gehele bestelling retour hebt verzonden. Ik betaal je altijd terug met dezelfde betaalmethode waarmee je jouw bestelling hebt betaald. Heb je betaald met een kortingscode of cadeaubon? Dan betaal ik niet de prijs van de code of bon uit. Na de verwerking van je retour kun je het tegoed nog eens bij me uitgeven.

Let op! Gratis retour is alleen voor bestellingen in Nederland. Wil je retourneren vanuit België? Dat kan en mag maar, dan zijn de kosten voor “eigen rekening”.

Ik wil een andere vervoeder bij een retour?

Wil je andere vervoerders? Dat kan en mag maar, dan zijn de kosten voor “eigen rekening”.

Wanneer is mijn retour verwerkt?

Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending. Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf hebt betaald? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst teruggeboekt. Ik betaal je altijd terug met dezelfde betaalmethode waarmee je jouw bestelling hebt betaald. Heb je betaald met een kortingscode of cadeaubon? Dan betaal ik niet de prijs van de code of bon uit. Na de verwerking van je retour kun je het tegoed nog eens bij me uitgeven.

Heb je nog vragen?

Ik ben van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 bereikbaar.

Menu
Sluiten

Mijn winkelmand

Sluiten

Verlanglijst

Opnieuw bekijken

Sluiten

Leuk je hier te zien!

Lees mijn privacy beleid als je wil weten wat er met je gegevens gebeurt.

Heb je al een account?

Sluiten

Sluiten

Categorieën

De waardering van www.sugheely.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 49 reviews.