Klantenservice

Hoi, waarmee kan ik je helpen?

Meest gestelde vragen

Wanneer is mijn retour verwerkt?

Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending. Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf hebt betaald? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst teruggeboekt.

Ik betaal je altijd terug met hetzelfde betaalmethode als waarmee je jouw bestelling hebt afgerekend.
Als je betaald hebt met een kortingscode of cadeaubon, betaal ik niet de waarde van de bon uit. Je kunt het tegoed (na de verwerking van je retour) opnieuw bij mij uitgeven.

Hoe werkt gratis retour?

Retourneren is gratis binnen de bedenktijd van 30 dagen. Je mag tijdens de 30 dagen het product rustig bekijken en/of passen zoals je in een winkel ook zou doen. Zorg ervoor dat het echt nieuw blijft.

1. Pak je retour in

Stop de producten met de retourbon terug in dezelfde doos waarin je jouw bestelling ontvangen hebt.

2. Download je retourlabel

Ga nu naar jouw verzendbevestiging e-mail. Klik op de link om jouw retourlabel te downloaden.

3. Print je retourlabel

Print en plak het retourlabel op de verpakking over je eigen adres.

4. Geef je retour af

Geef je pakket af bij een PostNL locatie. Ken je er geen? Zoek een PostNL locatie. Of geef het mee aan de PostNL pakketbezorger die een pakket bij jou komt bezorgen. Je ontvangt een verzendbewijs met jouw track & trace code. 

5. Je geld terug binnen 3 werkdagen

Ik verwerk je retour na het ontvangen van je retour zending. Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf hebt betaald? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst teruggeboekt.

Maak je gebruik van achteraf betalen betalen? Dan verreken ik het retourbedrag op je factuur. En heb je bezorgkosten betaald omdat je bestelling minder dan 29.99 kostte, dan betaal ik die ook aan je terug als je jouw gehele bestelling retour hebt verzonden.

Ik betaal je altijd terug met hetzelfde betaalmethode als waarmee je jouw bestelling hebt afgerekend.
Als je betaald hebt met een kortingscode of cadeaubon, betaal ik niet de waarde van de bon uit. Je kunt het tegoed (na de verwerking van je retour) opnieuw bij mij uitgeven.

Wat als ik een andere vervoeder wil bij een retour?

Wil je andere vervoerders? Dat kan en mag maar, dan zijn de kosten voor “eigen rekening”.

Zoek op onderwerp

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice.
Ma t/m vrij tussen 9:00 – 17:00

BellenBel 070 2144196 (lokaal tarief)

WhatsappWhatsApp naar 0630343480

Sugheely

Fijn dat je op Sugheely.nl komt winkelen! Wil je de beste shopervaring? Klik dan op 'Akkoord'. Als je zelf een keuze wilt maken, klik dan op instellingen. Veel shopplezier!

Meer info over cookies | Sluiten
Instellingen