✓ Voor 15:00 besteld, vandaag verzonden  ✓ Gratis verzending vanaf 20,-  ✓ Altijd 30 dagen bedenktijd  ✓ Gratis ingepakt als cadeautje
✓ Voor 15:00 besteld, vandaag verzonden  ✓ Gratis verzending vanaf 20,-  ✓ Altijd 30 dagen bedenktijd  ✓ Gratis ingepakt als cadeautje
  • 0
  • 0
✓ Voor 15:00 besteld, vandaag verzonden  ✓ Gratis verzending vanaf 20,-  ✓ Altijd 30 dagen bedenktijd  ✓ Gratis ingepakt als cadeautje

Bestellen & bezorgen

Service

✓ Voor 15:00 besteld, snel verzonden*

✓ Gratis verzending vanaf 20,-

✓ Thuis of bij een PostNL locatie

Heb je een vraag? Ik help je graag! De meest gestelde vragen heb ik al voor je beantwoord. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met me op!

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling bij Sugheely plaatsen? Dat is in een paar klikken geregeld.

  1. Plaats je product(en); Zoek het product dat je wilt kopen en leg het in je winkelmand. Wil je verder winkelen? Geen probleem. Wil je eerst de inhoud van je winkelmand controleren? Dan klik je op het winkelmandje links boven. Als je een kortingscode hebt, vul het hier of bij de kassa in. Klopt het? Klik dan op ‘Naar de kassa’.
  2. Je gegevens invullen of inloggen; Vul je gegevens in. Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen veel sneller.
  3. Controleren en betalen; Kies de manier waarmee je wilt betalen. Controleer of het klopt wat er staat? Zo niet dan kun je het nog aanpassen door terug te gaan naar de vorige stap. Klopt het wat er staat en ben je eens met mijn algemene voorwaarden? Zoja vink de algemene voorwaarden aan*. Klik daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Je betaalt op de beveiligde betaalpagina van Mollie.
  4. Bedankt. Je bestelling is geplaatst.

*Door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken plaats je de bestelling met betaalplicht.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Nadat ik je pakket heb verzonden, ontvangt je een track & tracé barcode zodat je jouw bestelling op mijn Track & Tracé pagina of op de website van PostNL kunt volgen. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.

Heb je besteld met je Sugheely account, dan kun je je order ook online volgen bij mijn account – bestellingen. Als je doorklikt op het ordernummer, kun je de details bekijken.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met me op. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betaal ik je automatisch terug.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, Je kunt een bestelling niet meer aangepast. Dat doe ik om je gegevens te beschermen. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een product per ongeluk te veel heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

Bijvoorbeeld bij een technische storing

  • iDeal of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis bezorging bij bestellingen vanaf 20,-. Onder de 20,- betaal je 3,99 verzendkosten.

Weet je van tevoren dat het pakje niet door de brievenbus past en je bent overdag niet thuis? Kies dan voor avondbezorging (nu voor + 3,99). Haal je liever zelf jouw pakje op? Kies dan voor ophalen bij een PostNL locatie (nu voor + 2,49). Je kunt je pakketje meestal de volgende dag afhalen vanaf 15:00.

Hoelang is je standaard levertijd?

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op mijn Track pagina of op de website van PostNL. Gebruik hiervoor je verzendbevestiging.

Kan ik altijd zelf de bezorgdag en tijd kiezen?

Ja en nee, Het hangt ervan af welke opties voor jouw bestelling beschikbaar zijn bij het afronden van de bestelling. Levering is alleen mogelijk in Nederland.

Bezorg je ook naar het buitenland?

Nee, Ik lever tot nu toe alleen maar in Nederland. Maar vragen kan altijd. Neem dan contact met me op.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Je krijgt van me een bevestiging per e-mail wanneer je pakketje is verzonden.

Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via mijn Track pagina of op de website van PostNL. Deze kan je vinden in de e-mail met verzendbevestiging die je ontvangt, als je pakketje is verzonden.

Wie bezorgd mijn bestelling?

PostNL bezorgd voor mij alle bestellingen.

Welke bezorgopties bied je?

  • Standaard bezorgd door je brievenbus 3,99
  • Avondbezorging (Pakket) + 3,99
  • Ophalen bij een PostNL locatie (Pakket) + 2,49

Hoe werkt bezorgd wanneer en waar ik wil?

Kies je bezorgadres. Dat kan thuis zijn, een andere adres, zelf op je werk. Ik verpak bijna alle bestellingen in een brievenbusdoos. Het pakketje kan meestal gewoon door de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te blijven.

Weet je van tevoren dat het pakje niet door de brievenbus past en je bent overdag niet thuis? Kies dan voor avondbezorging op werkdagen tussen 18:00 en 21:30 (nu voor + 3,99). Bij deze optie is alleen op een huisadres mogelijk.

Wat als ik de bezorger mist?

Als het pakje niet door de brievenbus past en het ook niet bij de buren bezorgd kan worden. Dan laat PostNL een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Hoe werkt ophalen bij een PostNL locatie?

Haal je liever zelf jouw pakje op? Kies dan voor ophalen bij een PostNL locatie (nu voor + 2,49). Zoek en kies een PostNL locatie bij jou in de buurt.

Ken je er geen? Zoek een PostNL locatie. Je kunt jouw pakje meestal de volgende werkdag afhalen vanaf 15:00.

Je krijgt 7 dagen de tijd om jouw pakket op te halen. Daarna word het pakje naar me teruggestuurd.

Neem een geldig legitimatiebewijs mee.

De naam op het legitimatiebewijs moet kloppen met de naam op het pakket. Neem ook voor de zekerheid het kaartje dat je krijgt van de bezorger mee.

Wat als ik mijn pakket niet ontvang?

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen. Maar toch is het mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Als ik zie dat het misgaat, neem ik direct contact met je op. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op de website van PostNL.

Heeft jouw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. PostNL bezorgd meestal je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw pakket alsnog wordt bezorgd.

Pakket heeft status ‘bezorgd’

Als de track & tracé status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, dan kan het zo zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd. De bezorger hoort een briefje in jouw brievenbus achter te laten met het adres waar het pakket is afgeleverd. Als dit niet is gebeurd. Bied ik je namens de PostNL bezorger excuses aan. Als je buren je pakketje ook niet hebben? Dan vraag ik je vriendelijk om mij een e-mail te sturen met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Jouw verzendadres (het adres kun je controleren aan de hand van je pakbon, jouw orderbevestiging of in jouw account)
  • Een korte uitleg van het probleem.

Wat als mijn bestelling incompleet of beschadigd is?

Als jouw bestelling incompleet of beschadigd is. Bied ik je mijn excuses aan. Neem dan contact op met me.

Bezorg je ook op de Waddeneilanden?

Door de boottocht bezorgd PostNL bestellingen voor de Waddeneilanden soms 1 a 2 dagen later dan de bezorgdag die je kiest in de kassa.

Duurt de bezorging langer als er een storing is?

Ja, helaas wel. Tijdens een technische storing kan ik geen bestellingen verwerken. Bezorging op de volgende werkdag is dan niet meer mogelijk.

Wat als de bezorging vertraagd is?

Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen. Maar toch kan het voorkomen dat de bezorging vertraagd is. Als ik zie dat het misgaat, neem ik contact met je op.

Hoe gaat de bezorging rond de feestdagen?

De feestdagen kunnen van invloed zijn op de te kiezen bezorgdagen en tijdvakken in de kassa. Ook kan het door enorme drukte voorkomen dat PostNL later bezorgd.

Kom je er niet uit?

Neem contact op ma t/m vr 9:00 – 17:00

 

Bel

Chat met me
rechts onder

whatsapp

App me op
063 034 3480

Mail

Mail me op
hallo

Sugheely

Fijn dat je op Sugheely.nl komt winkelen! Sugheely.nl maakt gebruik van cookies. Ga je voor de beste shopervaring? Klik dan op 'Akkoord'. Of wil je zelf een keuze maken? Klik op instellingen. Veel shopplezier!

Lees ook mijn privacybeleid
Instellingen