Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling bij Sugheely plaatsen? Dat is in een paar klikken geregeld.

  1. Plaats je product(en); Zoek het product dat je wilt kopen en leg het in je winkelmand. Wil je verder winkelen? Geen probleem. Wil je eerst de inhoud van je winkelmand controleren? Dan klik je op het winkelmandje links boven. Als je een kortingscode hebt, vul het hier of bij de kassa in. Klopt het? Klik dan op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
  2. Je gegevens invullen of inloggen; Vul je gegevens in. Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen veel sneller.
  3. Controleren en betalen; Kies de manier waarmee je wilt betalen. Controleer of het klopt wat er staat? Zo niet dan kun je het nog aanpassen door terug te gaan naar de vorige stap. Klopt het wat er staat en ben je eens met mijn algemene voorwaarden? Zoja vink de algemene voorwaarden aan*. Klik daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Je betaalt op de beveiligde betaalpagina van Mollie.
  4. Bedankt. Je bestelling is geplaatst.

*Door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken plaats je de bestelling met betaalplicht.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Nadat ik je pakket heb verzonden, ontvangt je een track & tracé barcode zodat je jouw bestelling op mijn Track & Tracé pagina of op de website van PostNL kunt volgen. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.

Heb je besteld met je Sugheely account, dan kun je je order ook online volgen bij mijn account – bestellingen. Als je doorklikt op het bestelnummer, kun je de details bekijken.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met mij. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betaal ik je automatisch terug.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, Je kunt een bestelling niet meer aangepast. Dat doe ik om je gegevens te beschermen. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een product per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

Bijvoorbeeld bij een technische storing

  • iDeal of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

Leveren

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen vanaf 29.99 is de bezorging gratis. Onder de 29.99 betaal je 2.99 verzendkosten. Ik verzend mijn bestellingen standaard met PostNL.

Weet je van tevoren dat het pakje niet door de brievenbus past en je bent overdag niet thuis? Kies dan voor avondbezorging (nu voor + 3.99). Haal je liever zelf jouw pakje op? Kies dan voor ophalen bij een PostNL locatie (nu voor + 2.49). Je kunt je pakketje meestal de volgende dag afhalen vanaf 15:00.

Wil je niet dat als de pakje niet door jouw brievenbus past of je niet thuis bent de bezorger het pakket bij de buren bezorgd? Kies dan voor alleen huisadres (nu voor + 2.89).

Wat is de standaard levertijd?

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op mijn Track pagina of op de website van PostNL. Gebruik hiervoor je verzendbevestiging.

Waar is mijn pakketje?

Je krijgt van mij een bevestiging per e-mail wanneer je pakketje is verzonden.

Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via mijn Track pagina of op de website van PostNL. Deze kan je vinden in de e-mail met verzendbevestiging die je ontvangt, als je pakketje is verzonden.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen?

Als je voor 15:00 uur bestelt, heb je jouw bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen. Maar toch is het mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Als ik zie dat het misgaat, neem ik direct contact met je op. Controleer voor de zekerheid de verwachte bezorgmoment op de website van PostNL.

Heeft jouw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. PostNL bezorgd meestal je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw pakket alsnog wordt bezorgd.

Pakket heeft status ‘bezorgd’

Als de track & tracé status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, dan kan het zo zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd. De bezorger hoort een briefje in jouw brievenbus achter te laten met het adres waar het pakket is afgeleverd. Als dit niet is gebeurd. Bied ik je namens de PostNL bezorger excuses aan. Als je buren je pakketje ook niet hebben? Dan vraag ik je vriendelijk om mij een e-mail te sturen met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Jouw verzendadres (het adres kun je controleren aan de hand van je pakbon, jouw orderbevestiging of in jouw account)
  • Een korte uitleg van het probleem.

Wat als mijn pakje beschadigd is?

Als jouw bestelling beschadigd is. Bied ik je mijn excuses aan. Neem dan contact op met mij.

Wat als mijn pakketje incompleet is?

Als jouw bestelling incompleet is. Bied ik je mijn excuses aan. Neem dan contact op met mij.

Sugheely

Fijn dat je op Sugheely.nl komt winkelen! Wil je de beste shopervaring? Klik dan op 'Akkoord'. Als je zelf een keuze wilt maken, klik dan op instellingen. Veel shopplezier!

Meer info over cookies | Sluiten
Instellingen