✓ Gratis verzending vanaf 29.99  ✓ Thuisbezorgd of bij PostNL  ✓ Gratis retour binnen 30 dagen   ✓ Gratis ingepakt als cadeautje

Bestellen

Service ban

✓ Voor 15:00 besteld, snel verzonden*

✓ Gratis verzending vanaf 29.99

✓ Betaal hoe je wilt, vooraf of achteraf

Snel antwoord op je vraag

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling bij Sugheely plaatsen? Dat is in een paar klikken geregeld.

  1. Plaats je product(en); Zoek het product dat je wilt kopen en leg het in je winkelmand. Wil je verder winkelen? Geen probleem. Wil je eerst de inhoud van je winkelmand controleren? Dan klik je op het winkelmandje links boven. Als je een kortingscode hebt, vul het hier of bij de kassa in. Klopt het? Klik dan op ‘Naar de kassa’.
  2. Je gegevens invullen of inloggen; Vul je gegevens in. Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen veel sneller.
  3. Controleren en betalen; Kies de manier waarmee je wilt betalen. Controleer of het klopt wat er staat? Zo niet dan kun je het nog aanpassen door terug te gaan naar de vorige stap. Klopt het wat er staat en ben je eens met mijn algemene voorwaarden? Zoja vink de algemene voorwaarden aan*. Klik daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Je betaalt op de beveiligde betaalpagina van Mollie.
  4. Bedankt. Je bestelling is geplaatst.

*Door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken plaats je de bestelling met betaalplicht.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Nadat ik je pakket heb verzonden, ontvangt je een track & tracé barcode zodat je jouw bestelling op mijn Track & Tracé pagina of op de website van PostNL kunt volgen. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.

Heb je besteld met je Sugheely account, dan kun je je order ook online volgen bij mijn account – bestellingen. Als je doorklikt op het ordernummer, kun je de details bekijken.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met mij. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betaal ik je automatisch terug.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, Je kunt een bestelling niet meer aangepast. Dat doe ik om je gegevens te beschermen. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een product per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

Bijvoorbeeld bij een technische storing

  • iDeal of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

Kom je er niet uit? Neem contant op!

Ma t/m vrij tussen 9:00 – 17:00

Bel

Bel 070 214 41 96
(lokaal tarief)

Whatsapp

WhatsApp naar
063 034 34 80

Mail

Laat een bericht achter
Binnen 24 uur antwoord ›

Facebook

Stuur een Facebook bericht
Binnen 24 uur antwoord ›

Sugheely

Fijn dat je op Sugheely.nl komt winkelen! Sugheely.nl maakt gebruik van cookies. Wil je de beste shopervaring? Klik dan op 'Akkoord'. Als je zelf een keuze wilt maken, klik dan op instellingen. Veel shopplezier!

Lees ook mijn privacybeleid | Sluiten
Instellingen