Betalen

Betaalmethoden

Hoe kan ik betalen?

Bij Sugheely betaal je hoe dan ook veilig en makkelijk via Mollie. Je heb de keuze uit de volgende methodes:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: met Mastercard, Visa en American Express betaal je gemakkelijk wereldwijd.
  • PayPal: veilig en gemakkelijk online betalingen doen met een e-mailadres en een wachtwoord.
  • Overboeking: door zelf het bedrag over te maken. Je bestelling wordt pas verwerkt wanneer de betaling bij mij binnen is.
  • Achteraf betalen: met Klarna binnen 14 dagen na ontvangst van de producten

Je kunt jouw bestelling afrekenen met verschillende betaalmethoden. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling meestal direct bij mij binnen. Een betaling via overboeking kan gemiddeld één tot drie werkdagen duren.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja. Klarna voert voor Sugheely het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaalverzoek ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaalverzoek inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de App kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte per e-mail wanneer er een betaalverzoek voor je klaar staat.

Hoe werk betalen met

Hoe betaal ik met iDEAL?

Met een iDEAL betaal je snel, gemakkelijk en veilig online via je vertrouwde eigen bank. En je houdt altijd controle en overzicht op je betaling. Je kunt met iDEAL betalen als je klant bent bij een van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Knab, Triodos Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank of Van Lanschot. Bij deze betaalmethode wordt de betaling direct afgeschreven van je rekening. Voor meer informatie ga je naar www.ideal.nl. Om te betalen met iDEAL volg je de volgende stappen:

  • Controleer je gegevens en kies voor ‘iDEAL’
  • Selecteer je bank
  • Klik op ‘bestelling plaatsen’
  • Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw bank
  • Vul de gevraagde gegevens in
  • Geef aan of je een e-mail wilt ontvangen en maak je betaling compleet
  • Op de site zie je nu een bevestiging van je betaling
  • Per mail krijg je een bevestiging van je bestelling
  • Als ik je bestelling heb verzonden ontvang je een verzendbevestiging

Hoe betaal ik met Creditcards?

Met Mastercard, Visa en American Express betaal je gemakkelijk wereldwijd. Je betaalt je bestelling veilig online en je aankopen zijn tot 180 dagen verzekerd. Om te betalen met Mastercard, Visa of American Express volg je de volgende stappen:

  • Controleer je gegevens en kies voor ‘Creditcards’
  • Selecteer de creditcard waarmee je wilt betalen (Mastercard, Visa of American Express)
  • Klik op ‘bestelling plaatsen’
  • Je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van Mollie
  • Vul de naam van de kaarthouder, het kaartnummer, de vervaldatum en de verificatie code van de kaart in
  • Klik op ‘ja, ik bevestig mijn betaling’
  • Per mail krijg je een bevestiging van je bestelling
  • Als ik je bestelling heb verzonden ontvang je een verzendbevestiging

Hoe betaal ik met PayPal?

Met PayPal kun je heel simpel online betalen. PayPal zorgt ervoor dat je veilig en gemakkelijk online betalingen kan doen met een e-mailadres en een wachtwoord. Als je niet tevreden bent over een je aankoop, kun je bij PayPal een verzoek indienen tot terugbetaling van de retourkosten. Voor meer informatie ga je naar PayPal. Om te betalen met PayPal volg je de volgende stappen:

  • Controleer je gegevens en kies de betaalmethode
  • Klik op ‘bestelling plaatsen’
  • Je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van PayPal
  • Vul je PayPal inlog gegevens in
  • Op de site zie je nu een bevestiging van je betaling
  • Je krijgt een bevestiging van je bestelling per mail
  • Als ik je bestelling heb verzonden ontvang je een verzendbevestiging

Hoe betaal ik via een Overboeking?

Kies je voor betalen via een overboeking? Dan maak je zelf het bedrag naar mij over. Bij deze betaalmethode duurt de betaling tussen 1- 3 werkdagen. Je bestelling wordt pas verwerkt wanneer de betaling bij mij binnen is. Vergeet niet je betaalkenmerk in te vullen of te plaatsen in de omschrijving. Om te betalen met een overboeking volg je de volgende stappen:

  • Controleer je gegevens
  • Kies bij betaalwijze voor de optie ‘Overboeking’.
  • Klik op ‘bestelling plaatsen’
  • Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van Mollie
  • Op de site zie je nu een bevestiging van je bestelling
  • Per e-mail krijg je de betaalgegevens van je bestelling.
  • Je maakt zelf het bedrag over naar mij.
  • Als ik je bestelling heb verzonden ontvang je een verzendbevestiging

Kan ik betalen met een kortingscode?

Ja, als je een kortingscode hebt, kun je deze gebruiken door in de winkelmand of bij het afrekenen de code in te voeren in het scherm kortingsbon of heb je een kortingsbon? En vervolgens te klikken op het pijltje. De code wordt automatisch doorgevoerd.

Als je een (persoonlijke) kortingscode hebt moet je deze voor het plaatsen van je bestelling invoeren. Ik kan kortingscodes niet achteraf verrekenen. Korting op korting is helaas niet mogelijk. Om die reden zijn uitgegeven kortingscodes niet geldig in combinatie met andere kortingscodes en/of afprijzingen in bijvoorbeeld de verkoop.

Klarna

Hoe betaal ik met Klarna?

Nadat ik je bestelling heb verzonden, ontvang je een betaalverzoek in je Klarna App of per e-mail. Deze kun je direct via de Klarna App of de betaalknop in de e-mail binnen 14 dagen te betalen met één klik. Dat is eenvoudig en veilig shoppen zonder gedoe. Om online te betalen met Klarna volg je de volgende stappen:

  • Controleer je gegevens en kies voor ‘Klarna achteraf betalen’
  • Als je voor het eerst een bestelling via Klarna betaald, moet je een Klarna account aanmaken. Hier moet je jouw naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invullen.
  • Heb je al een Klarna account? Dan vul je alleen jouw e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in en klik op ‘Bevestigen’.
  • Nu moet je nog de betaling via Klarna bevestigen. Klik op ‘Kopen’
  • Je ontvangt een bevestiging van je bestelling op het scherm en per e-mail.
  • Als ik je bestelling heb verzonden ontvang je een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in je Klarna-account of de Klarna-app.

Download de Klarna App voor de meest actuele status van je betaaloverzicht.

Ik kan niet betalen met Klarna?

Kredietcheck en het behandelen van je gegevens door Klarna

Als je voor Betaal later kiest zal Klarna je kredietwaardigheid controleren. Bekijk Klarna’s privacy statement voor een volledige beschrijving van hoe Klarna omgaat met je persoonsgegevens. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijs ik je door naar Klarna.

Deze informatie downloaden.

Factuur

Waar vind ik mijn factuur?

Ik stuur de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van jouw bestelling. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak je wilt. Wil je toch een nieuwe factuur ontvangen? Dan kun je altijd contact opnemen met mij. Ik stuur je graag de factuur opnieuw.

Kan ik de factuur aanpassen?

Om je gegevens te beschermen kan een factuur niet aangepast worden als de bestelling is geplaatst. Als je bestelling nog niet is verzonden? Dan kun je die annuleren en opnieuw plaatsen met een nieuw factuuradres.

Terugbetalen

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Ik betaal je meteen terug nadat ik je retourzending afgehandeld heb. De meeste retourzendingen heb ik verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

Ik betaal je altijd terug met hetzelfde betaalmethode als waarmee je jouw bestelling hebt afgerekend. Als je betaald hebt met een kortingscode of cadeaubon, betaal ik niet de waarde van de bon uit. Je kunt het tegoed (na de verwerking van je retour) opnieuw bij mij uitgeven.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

Ik betaal je meteen terug als ik de annulering verwerkt heb. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

Ik betaal je altijd terug met hetzelfde betaalmethode als waarmee je jouw bestelling hebt afgerekend. Als je betaald hebt met een kortingscode of cadeaubon, betaal ik niet de waarde van de bon uit. Je kunt het tegoed (na de verwerking van je retour) opnieuw bij mij uitgeven.

Ik heb verkeerd betaald. Wat kan ik doen?

Te veel betaalde bedragen betaal ik automatisch terug. Binnen 5 werkdagen staat het bedrag weer op je rekening.

Per ongeluk betaald? Geen probleem. Ik stort een betaling automatisch terug als ik die niet kunnen koppelen aan een bestelling. Binnen 2 weken staat het bedrag weer op je rekening.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling is mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

Het kan voorkomen dat je de betaling nog niet helemaal hebt afgerond. Je ontvangt in dit geval toch nog een orderbevestiging per mail met het ordernummer. Onder vermelding van jouw ordernummer kun je contact opnemen met mij. Ik stuur je dan een betaalverzoek per mail zodat je de bestelling toch kan betalen.

Betalingsherinnering

Ik heb een betalingsherinnering gekregen?

Als je tijdens het bestelproces hebt gekozen voor de betaalmethode Klarna achteraf betalen. Ontvang na het verzending van je bestelling per mail of in je Klarna App een betaalverzoek van Klarna waarmee je de factuur kunt betalen. Je hebt 14 dagen de tijd om te betalen.

Als de betaling niet binnen 14 dagen is betaald, ontvang je van Klarna een betalingsherinnering.

Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail gratis een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna 13.50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder 20.- wordt 7.50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot 2.500.- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van 40.-.

Heb je de factuur wel betaald maar toch nog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Klarna.

Sugheely

Fijn dat je op Sugheely.nl komt winkelen! Wil je de beste shopervaring? Klik dan op 'Akkoord'. Als je zelf een keuze wilt maken, klik dan op instellingen. Veel shopplezier!

Meer info over cookies | Sluiten
Instellingen