Garantie en klachten

Garantie

Heb ik garantie op mijn producten?

Je hebt wettelijk gezien het recht op een goed product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Van sommige producten mag meer worden verwacht dan van andere producten. Gaat het product in de geldend garantietermijn stuk of is er iets mis mee.

Dan zoeken we samen zo snel mogelijk naar een gepaste oplossing, bijvoorbeeld door het product te vervangen of geld terug te geven.

Je kunt je klacht in dit geval bij mij melden. Is het probleem veroorzaakt door je eigen schuld, of gebruikte je het product normaal, maar het is gewoon versleten, dan heb je niet het recht op vervanging of terugbetaling van je geld.

Bij Sugheely heb je een garantietermijn van zes maanden.

Wat is het garantiebewijs van mijn product?

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je krijg je factuur per mail. Zo raak je die nooit meer kwijt. Handig, toch?

Hoelang geldt de garantie?

Dat hangt van het product af. De garantie die ik je bied, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een product.

Klachten

Ik heb een klacht over Sugheely?

Klanttevredenheid vind ik erg belangrijk. Ik wil dat je blij bent met mijn producten en service, want dan ben ik dat ook. Ben je niet blij met mij? We zoeken samen naar een passende oplossing.

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht over Sugheely, een product, service, of bezorging?
Stuur dan een e-mail naar e-mail met daarin:

  1. Foto’s en een duidelijke omschrijving van jouw klacht;
  2. Jouw eventuele ordernummer;
  3. Jouw contactgegevens, zodat ik je (overdag) kan bereiken.

Ik neem zo snel mogelijk contact met je op. Meer hierover lees je in de algemene voorwaarden.

Er is geen oplossing gevonden. Wat nu?

Geschillencommissie

Het gaat niet altijd zoals gepland. Ik raad je aan om bij een klacht eerst direct contact opnemen met mij door te mailen naar e-mail. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden bij de Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing komen.

Controleer of deze webwinkel nog een lid is via https://www.webwinkelkeur.nl/leden. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heb je nog de mogelijkheid om jouw klacht te laten behandelen door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en we moeten beide akkoord gaan met deze bindende uitspraak.

Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door jou betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR-platform (http://ec.europa.eu/odr).

Defect product

Mijn product is beschadigd of kapot?

Dat los ik zo snel mogelijk op. Binnen de bedenktijd van 30 dagen na aankoop.
In de meeste gevallen retourneer je gratis je product en ik betaal je zo snel mogelijk terug.

Mijn product is beschadigd bij ontvangst?

Mijn producten worden met zorg verpakt en gecontroleerd. Maar toch gaat soms iets mis. Als dit gebeurt, kun je het beste direct contact met mij opnemen door een e-mail te sturen naar e-mail.

  • Foto’s en een duidelijke omschrijving van de beschadiging;
  • Jouw eventuele ordernummer;
  • Jouw contactgegevens, zodat ik je (overdag) kan bereiken.

Stuur je product terug via mijn retourservice.

Terugsturen

Hoe stuur ik mijn bestelling terug?

Terugsturen is heel simpel:

  • Vul de retourbon in.
  • Verpak de producten (en retourbon) in dezelfde doos waarin je de bestelling ontvangen hebt.
  • Plak het retourlabel op de verpakking over je eigen adres en breng je pakket naar een PostNL locatie.
  • Hier ontvang je een verzendbewijs, bewaar deze goed.

Kies je ervoor om geen gebruik te maken van mijn retourservice en je retour product zelf op eigen kosten aan mij terug te sturen.

Stuur het product retour naar:

Sugheely
Sir Winston Churchilllaan 983
2286 AC Rijswijk

Product ruilen? Na ontvangst, verzend ik dezelfde dag je nieuwe product.

Binnen hoeveel dagen kan ik terugsturen?

Je hebt 30 dagen de tijd. Binnen deze termijn mag je het product bekijken, beoordelen en passen. Ben je niet tevreden? Dan kun je de gekochte producten binnen deze tijd retourneren.

Moet ik betalen voor mijn retour?

Nee, retourneren is gratis. Je hebt 30 dagen bedenktijd. Kies je voor achteraf betalen met Klarna, dan geldt de 30 dagen bedenktijd als je binnen 14 dagen hebt betaald.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf met iDEAL, Creditcard of PayPal hebt betaald? Dan wordt het bedrag binnen 2 werkdagen na ontvangst teruggeboekt. Maar heb je achteraf betaald met overboeking of Klarna? Dan wordt het bedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst teruggeboekt. Of in mindering gebracht op je Klarna rekening. Het bedrag wordt altijd teruggeboekt naar de rekening of creditcard waarmee de oorspronkelijke bestelling geplaatst is.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is betaald of verzonden, kun je jouw bestelling nog annuleren. Toch niet tevreden? Kijk voor meer informatie bij de vragen over retourneren.

Sugheely

Fijn dat je op Sugheely.nl komt winkelen! Wil je de beste shopervaring? Klik dan op 'Akkoord'. Als je zelf een keuze wilt maken, klik dan op instellingen. Veel shopplezier!

Meer info over cookies | Sluiten
Instellingen