Garantie & klachten

Heb je een vraag? Ik help je graag! De meest gestelde vragen heb ik al voor je beantwoord. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met me op!

Heb ik garantie op mijn producten?

Je hebt wettelijk gezien het recht op een goed product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Van sommige producten mag meer worden verwacht dan van andere producten. Gaat het product in de geldend garantietermijn stuk of is er iets mis mee. Dan zoeken we samen zo snel mogelijk naar een gepaste oplossing, bijvoorbeeld door het product te vervangen of geld terug te geven. Je kunt je klacht in dit geval bij mij melden. Is het probleem veroorzaakt door je eigen schuld, of gebruikte je het product normaal, maar het is gewoon versleten, dan heb je niet het recht op vervanging of terugbetaling van je geld. Bij Sugheely heb je een garantietermijn van zes maanden.

Wat is het garantiebewijs van mijn product?

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je krijg je factuur per mail. Zo raak je die nooit meer kwijt. Handig, toch?

Hoelang geldt de garantie?

Dat hangt van het product af. De garantie die ik je bied, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een product.

Mijn product is beschadigd of kapot?

Dat los ik zo snel mogelijk op. Binnen de bedenktijd van 30 dagen na aankoop. In de meeste gevallen retourneer je gratis je product en ik betaal je zo snel mogelijk terug.

Mijn product is beschadigd bij ontvangst?

Mijn producten worden met zorg verpakt en gecontroleerd. Maar toch gaat soms iets mis. Als dit gebeurt, kun je het beste direct contact met me opnemen door een e-mail te sturen naar hallo.

  • Foto’s en een duidelijke omschrijving van de beschadiging;
  • Jouw eventuele ordernummer;
  • Jouw contactgegevens, zodat ik je (overdag) kan bereiken.

Stuur je product terug via mijn retourservice.

Hoe stuur ik mijn bestelling terug?

Terugsturen is heel simpel:

  • Vul de retourbon in.
  • Verpak de producten (en retourbon) in dezelfde doos waarin je de bestelling ontvangen hebt.
  • Plak het retourlabel op de verpakking over je eigen adres en breng je pakket naar een PostNL locatie.
  • Hier ontvang je een verzendbewijs, bewaar deze goed.

Kies je ervoor om geen gebruik te maken van mijn retourservice en je retour product zelf op eigen kosten aan mij terug te sturen. Stuur het product retour naar: Sugheely Sir Winston Churchilllaan 983 2286 AC Rijswijk Product ruilen? Na ontvangst, verzend ik dezelfde dag je nieuwe product.

Binnen hoeveel dagen kan ik terugsturen?

Je hebt 30 dagen de tijd. Binnen deze termijn mag je het product bekijken, beoordelen en passen. Ben je niet tevreden? Dan kun je de gekochte producten binnen deze tijd retourneren.

Moet ik betalen voor mijn retour?

Nee, retourneren is gratis. Je hebt 30 dagen bedenktijd. Kies je voor achteraf betalen met Klarna, dan geldt de 30 dagen bedenktijd als je binnen 14 dagen hebt betaald.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Heb je een product retour gestuurd dat je vooraf met iDEAL, Creditcard of PayPal hebt betaald? Dan wordt het bedrag binnen 2 werkdagen na ontvangst teruggeboekt. Maar heb je achteraf betaald met overboeking of Klarna? Dan wordt het bedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst teruggeboekt. Of in mindering gebracht op je Klarna rekening. Het bedrag wordt altijd teruggeboekt naar de rekening of creditcard waarmee de oorspronkelijke bestelling geplaatst is.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is betaald of verzonden, kun je jouw bestelling nog annuleren. Toch niet tevreden? Kijk voor meer informatie bij de vragen over retourneren.

Ik heb een klacht over een product. Wat nu?

Heb je een klacht? Dat vind ik heel vervelend. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.

1. Stuur me een e-mail

Laat het me snel weten door te mailen naar hallo. Ik kan je het beste helpen als je jouw probleem zo duidelijk mogelijk omschrijft. Stuur bijvoorbeeld een e-mail met daarin foto’s van jouw klacht en als het kan ook jouw ordernummer.

2. Antwoord

Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van me. Ik help je meteen, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.

3. Als we er niet uit komen samen

Komen we er echt niet uit? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog nergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wanneer krijg ik antwoord over mijn klacht?

Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van me. Ik help je meteen, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.

Wat als we niet tot een oplossing kunnen komen?

Komen we na mijn klachtenregeling er écht niet uit? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog nergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wanneer kan ik een klacht indienen bij ODR-platform?

Wanneer je klacht nog nergens anders in behandeling is kan je jouw klacht inleveren via het platform van de Europese Unie.

Voor wie is de uitspraak bindend?

De uitspraak van door de Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie hiervan is bindend voor ons allebei. We moeten akkoord gaan met deze uitspraak.

Navigatie
Sluiten

Mijn winkelmand

Sluiten

Verlanglijst

Onlangs bekeken

Sluiten

Nieuw hier? Leuk je te zien!

Je ontvangt een wachtwoord per e-mail.

Je gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze website te ondersteunen, om de toegang tot jouw account en voor andere doeleinden die worden beschreven in mijn privacybeleid.

Heb je al een account?

Sluiten

Categorieën

Wie houdt er niet van cookies?

Fijn dat je op Sugheely.nl komt shoppen! Ik maak op mijn website gebruik van cookies. Ik gebruik cookies om jouw voorkeuren op te slaan en om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag. Ga je voor de beste shopervaring? Klik dan op ‘Accepteer alles’ en ga akkoord met het gebruik van alle cookies. Of wil je zelf een keuze maken? Klik op ‘Cookie voorkeuren’. Je kunt ook voor weigeren kiezen door op 'x' te klikken, dan plaats ik alleen functionele en analytische cookies. Veel shopplezier!

Ga voor meer info naar privacy
Cookie voorkeuren