Bel mij! 070 2144196
Bel mij! 070 2144196

Klachtenregeling

Service ban

✓ Gratis bemiddeling bij geschillen

✓ Stichting WebwinkelKeur

✓ Europees ODR-platform

Snel antwoord op je vraag

Hoe werkt je klachtenregeling?

Klachtenregeling

Heb je een klacht? Dat vind ik heel vervelend. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.

1. Stuur mij een e-mail

Laat het mij snel weten door te mailen naar e-mail. Ik kan je het beste helpen als je jouw probleem zo duidelijk mogelijk omschrijft. Stuur bijvoorbeeld een e-mail met daarin foto’s van jouw klacht en als het kan ook jouw ordernummer.

2. Antwoord

Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van mij. Ik help je meteen, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.

3. Als we er niet uit komen samen

Komen we er echt niet uit? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog nergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wanneer krijg ik antwoord over mijn klacht?

Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van mij. Ik help je meteen, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.

Wat als we niet tot een oplossing kunnen komen?

Komen we na mijn klachtenregeling er écht niet uit? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog nergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wanneer kan ik een klacht indienen bij ODR-platform?

Wanneer je klacht nog nergens anders in behandeling is kan je jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor wie is de uitspraak bindend?

De uitspraak van door de Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie hiervan is bindend voor zowel jou als mij. We moeten beide akkoord gaan met deze uitspraak.

Kom je er niet uit? Neem contant op!

Ma t/m vrij tussen 9:00 – 17:00

Bel

Bel 070 214 41 96
(lokaal tarief)

Whatsapp

WhatsApp naar
063 034 34 80

Mail

Laat een bericht achter
Binnen 24 uur antwoord ›

Facebook

Stuur een Facebook bericht
Binnen 24 uur antwoord ›

Sugheely

Fijn dat je op Sugheely.nl komt winkelen! Sugheely.nl maakt gebruik van cookies. Wil je de beste shopervaring? Klik dan op 'Akkoord'. Als je zelf een keuze wilt maken, klik dan op instellingen. Veel shopplezier!

Lees ook mijn privacybeleid
Instellingen