Bezorgen

Gratis bezorging bij bestellingen vanaf 49,99. Onder de 49,99 betaal je 4,99 verzendkosten.

Weet je van tevoren dat het pakje niet door de brievenbus past en je bent overdag niet thuis? Kies dan voor avondbezorging (nu voor + 3,00). Haal je liever zelf jouw pakje op? Kies dan voor ophalen bij een PostNL locatie (nu voor 4,99). Je kunt je pakketje meestal de volgende dag afhalen vanaf 15:00.

Bestellingen naar België verzend ik altijd als pakket (9,99).

Als je voor 15:00 bestelt, heb je jouw bestelling meestal binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Controleer voor de zekerheid het verwachte bezorgmoment op mijn Track pagina of op de website van PostNL. Gebruik hiervoor je verzendbevestiging. Bestellingen naar België kunnen de bezorging tussen 1 – 2 werkdagen langer duren.

Ja en nee. Het hangt ervan af welke opties voor jouw bestelling beschikbaar zijn bij het afronden van de bestelling. Levering is alleen mogelijk in Nederland en België.

Als je voor 15:00 bestelt, heb je meestal jouw bestelling de volgende werkdag al in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen.

Maar toch is het mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Als je ziet dat het mis gaat, neem dan direct contact met me op. Controleer voor de zekerheid het verwachte bezorgmoment op de website van PostNL.

Let op: Papieren niet-thuis briefje is verleden tijd. Vanaf 1 juli wordt je volledig via de mail of PostNL-app op de hoogte gehouden van de locatie van jouw pakket. Dus zorg dat je altijd het (juiste) e-mailadres invoert bij je gegevens.

Heeft jouw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. PostNL bezorgt meestal je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag), maar altijd binnen vijf bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw pakket alsnog wordt bezorgd.

Pakket heeft status ‘bezorgd’

Als de track & tracé status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, dan kan het zo zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd.

Als je buren je pakketje ook niet hebben? Dan vraag ik je vriendelijk om me een e-mail te sturen met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Jouw verzendadres (het adres vind je pakbon, jouw orderbevestiging of account)
  • Een korte uitleg van het probleem.

Ja, ik lever tot nu toe alleen maar in Nederland en België. Maar vragen kan altijd. Neem dan contact met me op.

Je krijgt van mij een bevestiging per e-mail wanneer je pakketje is verzonden.

Als je je pakketje wilt volgen, dan kan dit met de Track & Trace code via mijn Track pagina of op de website van PostNL. Deze kan je vinden in de e-mail met verzendbevestiging die je ontvangt, als je pakketje is verzonden.

PostNL bezorgt alle bestellingen voor mij.

  • Standaard bezorgd door je brievenbus 4,99
  • Avondbezorging (Pakket) + 3,00
  • Ophalen bij een PostNL locatie 4,99

België

  • Standaard bezorgd als PostNL pakket 9,99

Kies je bezorgadres. Dat kan thuis zijn, een ander adres, zelf op je werk. Ik verpak bijna alle bestellingen in een brievenbusdoos. Het pakketje kan meestal gewoon door de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te blijven.

Weet je van tevoren dat het pakje niet door de brievenbus past en je bent overdag niet thuis? Kies dan voor avondbezorging op werkdagen tussen 18:00 en 21:30 (nu voor + 3,00). Bij deze optie is alleen op een huisadres mogelijk. Of haal het op bij een PostNL punt. (Nu voor 4,99).

Bestellingen naar België verzend ik altijd als pakket (9,99).

Als het pakje niet door de brievenbus past en het ook niet bij de buren bezorgd kan worden. Check dan je mail of PostNL app.

Let op: Papieren niet-thuis briefje is verleden tijd. Vanaf 1 juli wordt je volledig via de mail of PostNL-app op de hoogte gehouden van de locatie van jouw pakket. Dus zorg dat je altijd het (juiste) e-mailadres invoert bij je gegevens.

Haal je liever zelf jouw pakje op? Kies dan voor ophalen bij een PostNL locatie (nu voor 4,99). Zoek en kies een PostNL locatie bij jou in de buurt. Je kunt jouw pakket meestal de volgende werkdag afhalen vanaf 15:00. Je krijgt 7 dagen de tijd om jouw pakket op te halen. Daarna wordt het pakje naar me toegestuurd.

Neem een geldig legitimatiebewijs mee.

De naam op het legitimatiebewijs moet kloppen met de naam op het pakket. Neem ook voor de zekerheid het kaartje dat je krijgt van de bezorger mee.

Als je voor 15:00 bestelt, heb je meestal jouw bestelling de volgende werkdag al in huis. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling meestal op dinsdag bezorgd. Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen.

Maar toch is het mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Als je ziet dat het mis gaat, neem dan direct contact met me op. Controleer voor de zekerheid het verwachte bezorgmoment op de website van PostNL.

Let op: Papieren niet-thuis briefje is verleden tijd. Vanaf 1 juli wordt je volledig via de mail of PostNL-app op de hoogte gehouden van de locatie van jouw pakket. Dus zorg dat je altijd het (juiste) e-mailadres invoert bij je gegevens.

Heeft jouw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. PostNL bezorgt meestal je pakket op de eerstvolgende bezorgdag (maandag tot en met zaterdag), maar altijd binnen vijf bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw pakket alsnog wordt bezorgd.

Pakket heeft status ‘bezorgd’

Als de track & tracé status aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, dan kan het zo zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Als je buren je pakketje ook niet hebben? Dan vraag ik je vriendelijk om me een e-mail te sturen met de volgende gegevens:

  • Je ordernummer
  • Jouw verzendadres (het adres kun je controleren aan de hand van je pakbon, jouw orderbevestiging of in jouw account)
  • Een korte uitleg van het probleem.

Als jouw bestelling incompleet of beschadigd is. Bied ik je mijn excuses aan. Neem dan contact op met me.

Door de boottocht bezorgd PostNL bestellingen voor de Waddeneilanden soms 1 á 2 dagen later dan de bezorgdag die je kiest in de kassa.

Ik doe mijn best om je bestelling op tijd te laten bezorgen. Maar toch kan het voorkomen dat de bezorging vertraagd is. Als je ziet dat het mis gaat, neem dan contact met me op.

Ja, helaas wel. Tijdens een technische storing kan ik geen bestellingen verwerken. Bezorgen op de volgende werkdag is dan niet meer mogelijk.

De feestdagen kunnen van invloed zijn op de te kiezen bezorgdagen en tijdvakken in de kassa. Ook kan het door enorme drukte voorkomen dat PostNL later bezorgd wordt.

Mijn winkelmand
Sluiten Favoriet
Sluiten Net nog bekeken
Categorieën
De waardering van www.sugheely.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 71 reviews.