Bestellen
Een bestelling bij Sugheely plaatsen? Dat is in een paar klikken geregeld.
- Plaats je product(en); Zoek het product dat je wilt kopen en leg het in je winkelmand. Wil je verder winkelen? Geen probleem. Wil je eerst de inhoud van je winkelmand controleren? Dan klik je op de winkelmand linksboven. Als je een kortingscode hebt, vul het hier of bij de kassa in. Klopt het? Klik dan op ‘Bestellen’.
- Je gegevens invullen of inloggen; Vul je gegevens in. Heb je een account? Als je inlogt op je account gaat het bestellen veel sneller.
- Controleren en betalen; Kies de manier waarmee je wilt betalen. Controleer of het klopt wat er staat? Zo niet, dan kun je het nog aanpassen door terug te gaan naar de vorige stap. Klopt het wat er staat en ben je het eens met mijn algemene voorwaarden? Zoja vink de algemene voorwaarden aan*. Klik daarna op ‘Nu betalen’. Je betaalt op de beveiligde betaalpagina van Mollie.
- Bedankt. Je bestelling is geplaatst.
*Door op ‘Nu betalen’ te klikken plaats je de bestelling met betaalplicht.
Nadat ik je pakket hebt verzonden, ontvang je een track & tracé barcode zodat je jouw bestelling op mijn Track & Tracé pagina of op de website van PostNL kunt volgen. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.
Heb je besteld met je Sugheely account, dan kun je je order ook online volgen bij mijn account – bestellingen. Als je doorklikt op het ordernummer, kun je de details bekijken.
Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met me op. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betaal ik je automatisch terug.
Nee, je kunt een bestelling niet meer aanpassen. Dat doe ik om je gegevens te beschermen. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.
Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:
Bijvoorbeeld bij een technische storing
- iDeal of achteraf: binnen 3 werkdagen
- Creditcard: binnen 5 werkdagen