Klachten

Heb je een klacht? Dat vind ik heel vervelend. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.

1. Stuur me een e-mail

Laat het me snel weten door te mailen naar hallo. Ik kan je het beste helpen als je jouw probleem zo duidelijk mogelijk omschrijft. Stuur bijvoorbeeld een e-mail met daarin foto’s van jouw klacht en als het kan ook jouw ordernummer.

2. Antwoord

Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van me. Ik help je meteen, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.

3. Als we er niet uit komen samen

Komen we er echt niet uit? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog nergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van me. Ik help je meteen, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.

Lukt het ons niet om na mijn klachtenregeling tot een oplossing te komen? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog nergens anders in behandeling is, kan je jouw klacht inleveren via het platform van de Europese Unie.

De uitspraak van de door de Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie hiervan is bindend voor ons allebei. We moeten akkoord gaan met deze uitspraak.

Mijn winkelmand
Sluiten Favoriet
Sluiten Net nog bekeken
Categorieën
De waardering van www.sugheely.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 71 reviews.