Betalen

Je kunt veilig en makkelijk jouw bestelling afrekenen met verschillende betaalmethoden. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling meestal direct bij me binnen. Een betaling via overboeking kan gemiddeld één tot drie werkdagen duren. Je hebt de keuze uit de volgende methodes:

  • iDEAL Gratis: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard Gratis: met Mastercard, Visa & American Express betaal je makkelijk wereldwijd.
  • PayPal Gratis: veilig online betalingen doen met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Overboeking Gratis: door zelf het bedrag over te maken. Je bestelling wordt pas verwerkt wanneer de betaling bij me binnen is.
  • Cadeau kortingscode Gratis
  • in3 Gratis
  • Klarna Gratis
  • Bancontact Gratis: snel via jouw vertrouwde online betaalomgeving
  • Belfius Direct Net Gratis: geheel veilig internetbankieren
  • KBC/CBC betaalknop Gratis: veilig, snel en gemakkelijk online betalingen doen via KBC of CBC bank.

Ja, je kunt bij Sugheely achteraf betalen met in3 en Klarna. Ze voeren voor mij het volledige achteraf betaalproces uit. Met in3 betaal je jouw bestelling in 3 termijn. De eerste termijn betaal je direct met iDeal. Je beheert de andere twee betalingen via het betaalplan in de in3 app.

Van Klarna ontvang je een betaalverzoek. Met de Klarna App kun je dit betaalverzoek inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de App kun je jouw betaaloverzicht vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte per e-mail wanneer er een betaalverzoek voor je klaar staat.

Ik stuur de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van jouw bestelling. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak je wilt. Wil je toch een nieuwe factuur ontvangen? Dan kun je altijd contact opnemen met me. Ik stuur je graag de factuur opnieuw.

Om je gegevens te beschermen kan een factuur niet aangepast worden als de bestelling is geplaatst. Als je bestelling nog niet is verzonden? Dan kun je die annuleren en opnieuw plaatsen met een nieuw factuuradres.

Het kan meerdere oorzaken hebben dat je bestelling mislukt is. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

Het kan voorkomen dat je de betaling nog niet helemaal hebt afgerond. Je ontvangt in dit geval toch nog een orderbevestiging per mail met het ordernummer. Onder vermelding van jouw ordernummer kun je contact opnemen met me. Ik stuur je dan een betaalverzoek per mail zodat je de bestelling toch kan betalen.

Te veel betaalde bedragen betaal ik automatisch terug. Binnen 5 werkdagen staat het bedrag weer op je rekening.

Per ongeluk betaald? Geen probleem, ik stort een betaling automatisch terug als ik die niet kan koppelen aan een bestelling. Binnen 2 weken wordt het bedrag weer op je rekening teruggestort.

iDEAL

Bij mij kun je altijd met iDeal betalen: deze betaaloptie vind je in de kassa.

Met een iDeal betaal je snel, gemakkelijk en veilig online via je vertrouwde eigen bank. En je houdt altijd controle en overzicht op je betaling. Je kunt met iDeal betalen als je klant bent bij een van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Knab, Triodos Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank of Van Lanschot. Bij deze betaalmethode wordt de betaling direct afgeschreven van je rekening. Voor meer informatie ga je naar www.ideal.nl.

In de kassa kan je meteen kiezen voor betalen met ‘iDeal’. Kies je eigen bank. Klik daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Je wordt automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.

Als je met iDeal betaalt, wordt dat direct verwerkt.

Ik stuur de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van jouw bestelling. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak je wilt. Wil je toch een nieuwe factuur ontvangen? Dan kun je altijd contact opnemen met me. Ik stuur je graag de factuur opnieuw.

Retourneer je (een deel van) je bestelling? Wanneer ik je retour heb verwerkt, wordt het tegoed binnen 3 werkdagen op je bankrekening teruggestort.

Creditcard

Met Mastercard, Visa en American Express betaal je gemakkelijk wereldwijd. Je betaalt je bestelling veilig online en je aankopen zijn tot 180 dagen verzekerd.

Bij de betaalmethodes in de kassa krijg je de optie om ’Creditcard’ aan te vinken. Klik op ‘Bestelling plaatsen’. Er wordt om je creditcardgegevens gevraagd na het voltooien van een bestelling. Kies de creditcard waarmee je wilt betalen (Mastercard, Visa of American Express). Daarna vul je de naam van de kaarthouder, creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (deze staat meestal op de achterkant van de creditcard). Het bedrag wordt direct van de creditcard afgeschreven.

Ik stuur de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van jouw bestelling. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak je wilt. Wil je toch een nieuwe factuur ontvangen? Dan kun je altijd contact opnemen met me. Ik stuur je graag de factuur opnieuw.

Retourneer je (een deel van) je bestelling? Wanneer ik je retour heb verwerkt, wordt het tegoed binnen 5 werkdagen op je creditcard teruggestort.

PayPal

In de kassa kan je meteen kiezen voor betalen met iDeal. Kies je eigen bank. Klik daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Je wordt automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.

Met PayPal kun je heel simpel online betalen. PayPal zorgt ervoor dat je veilig en gemakkelijk online betalingen kan doen met een e-mailadres en een wachtwoord. Als je niet tevreden bent over een aankoop, kun je bij PayPal een verzoek indienen tot terugbetaling van de retour kosten. Voor meer informatie ga je naar PayPal.

Kies in mijn kassa voor de optie ’PayPal’. Klik op ‘Bestelling plaatsen’. Je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van PayPal. Vul je PayPal inloggegevens in. Het bedrag wordt direct van jouw PayPal account afgeschreven.

Je vindt de digitale factuur van je bestelling bij de orderbevestiging van je bestelling. Op de factuur bevestig ik ook dat je met PayPal hebt betaald. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen en printen zo vaak je wilt. Wil je toch een nieuwe factuur ontvangen? Dan kun je altijd contact opnemen met me. Ik stuur je graag de factuur opnieuw. Je kunt ook in je PayPal account onder ‘Recente activiteit’ de transactiegegevens van je bestelling vinden.

Retourneer je (een deel van) je bestelling? Wanneer ik je retour heb verwerkt, wordt het tegoed binnen 5 werkdagen op je PayPal account teruggestort.

Overboeking

Kies je voor betalen via een overboeking? Dan maak je zelf het bedrag naar mij over. Je bestelling wordt pas verwerkt wanneer de betaling bij mij binnen is. Vergeet niet je betaalkenmerk in te vullen of te plaatsen in de omschrijving.

In de kassa kan je meteen kiezen voor betalen met ’Overboeking’. Kies je eigen bank. Klik daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Je ontvangt de betaalgegevens direct op jouw scherm of per e-mail. Maak vervolgens het bedrag over vanuit je eigen online bank omgeving.

In plaats van handmatig de betaalgegevens over te moeten schrijven, bied ik de mogelijkheid een QR-code te genereren waarmee je de betaling kunt doen via een app. Dit verlaagt de kans op fouten omdat de betaalgegevens na het scannen klaar staan in de app. Het verwerken van een overboeking duurt meestal 1 tot 3 werkdagen.

Als je via overboeking betaalt, duurt het meestal 1 tot 3 werkdagen voordat het is verwerkt. Heb je gekozen om geen gebruik van de QR-code te maken? En heb je per ongeluk een fout gemaakt bij het invullen van de betaalgegevens? Dan wordt het tegoed meestal binnen 5 werkdagen automatisch op je bankrekening teruggestort.

Retourneer je (een deel van) je bestelling? Wanneer ik je retour heb verwerkt, wordt het tegoed binnen 5 werkdagen op je bankrekenig teruggestort.

in3

Met betaal met in3 verdeeld je het aankoopbedrag vanaf 100 euro op in 3 gelijke termijnen zonder rente of kredietregistratie. De eerste termijn betaalt je direct met iDeal, de tweede termijn na 30 dagen en de derde termijn 60 dagen na aankoop. Volg de volgende stappen om met in3 delen te betalen:

  • Plaats voor meer dan 100 euro aan producten in je winkelmand
  • Controleer je gegevens en kies voor in3 Betaal in 3 delen, 0% rente’
  • Je betaalt jouw bestelling in 3 termijn. De eerste termijn betaal je direct met iDeal.
  • Je beheert de betaling en het betaalplan in de in3 app.

Kun je opeens jouw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je je bestelling betalen door voor een andere betaalmethode te kiezen.

Heb je gekozen voor gespreid betalen met in3? Dan betaal je de eerste termijn direct met iDeal, de tweede termijn na 30 dagen en de derde termijn 60 dagen na aankoop.

Als je niet op tijd betaalt aan in3, dan krijg je eerst een herinnering met een nieuwe betaaltermijn. Als je weer niet betaalt, dan zal in3 je een bericht sturen met de allerlaatste kans om te betalen. Als je dan nog steeds niet betaalt, dan zal in3 een incassobureau inschakelen. De kosten van het incassobureau moet je betalen. Deze kosten zijn minimaal € 48,40 en kunnen hoger zijn afhankelijk van jouw schuld.

Je vindt openstaande facturen in de in3 app.

Kortingscode

Ik ben dol op mijn nieuwsbrief lezers! Als je lid van de Sugheely.nl nieuwsbrief wordt, ontvang je van me 10% welkomstkorting.

In de winkelmand of kassa vul je je kortingscode in het scherm ‘Vul hier je code in’ de code in tijdens het bestellen. Klik daarna op ‘Toepassen’. (Bij de kassa klik je eerst op kortingscode invoeren). Het bedrag wordt automatisch verrekend. Niet genoeg saldo? Betaal de rest met bijvoorbeeld iDeal of met een andere betaalmethode. Je kan geen kortingscode gebruiken om achteraf te betalen.

Als je een (persoonlijke) kortingscode hebt moet je deze voor het plaatsen van je bestelling invoeren. Ik kan kortingscodes niet achteraf verrekenen. Een kortingscode kan je meestal pas gebruiken bij besteding van een minimaal bedrag. Let op: Je kan maar één kortingscode per bestelling gebruiken. En ze zijn ook niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of afgeprijsde producten.

Een kortingscode heeft wel z’n eigen voorwaarden. Meestal zijn ze enkel geldig gedurende een korte periode bij besteding vanaf een vaststaand bedrag. De voorwaarden van actuele kortingscodes vind je bij de ’Wat zijn de actievoorwaarden?’.

Heb je een product geretourneerd dat (voor een deel) is betaald met een kortingscode? Dan krijg je alleen het bedrag terug dat je hebt betaald voor de producten.

Achteraf betalen met Klarna in 14 dagen

Nadat ik je bestelling hebt verzonden, ontvang je een betaalverzoek in je Klarna App of per e-mail. Deze kun je direct via de Klarna App of de betaalknop in de e-mail binnen 14 dagen te betalen met één klik. Dat is eenvoudig en veilig shoppen zonder gedoe. Om online te betalen met Klarna volg je de volgende stappen:

  • Controleer je gegevens en kies voor ‘Klarna achteraf betalen’
  • Als je voor het eerst een bestelling via Klarna betaalt, moet je een Klarna account aanmaken. Hier moet je jouw naam, factuuradres, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres invullen.
  • Heb je al een Klarna account? Vul dan alleen jouw e-mailadres, telefoonnummer. en geboortedatum in en klik op ‘Bevestigen’.
  • Nu moet je nog de betaling via Klarna bevestigen. Klik op ‘Kopen’
  • Je ontvangt een bevestiging van je bestelling op het scherm en per e-mail.
  • Als ik je bestelling hebt verzonden ontvang je een e-mail met betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in je Klarna-account of de Klarna-app.

Download de Klarna App voor de actuele status van je betaaloverzicht.

Nee, niet altijd. Als je voor Betaal later kiest, zal Klarna je kredietwaardigheid controleren. Bekijk Klarna’s privacy statement voor een volledige beschrijving van hoe Klarna omgaat met je persoonsgegevens. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijs ik je door naar Klarna.

Deze informatie downloaden.

Als je tijdens het bestelproces hebt gekozen voor de betaalmethode Klarna achteraf betalen. Ontvang na de verzending van je bestelling per mail of in je Klarna App een betaalverzoek van Klarna waarmee je de factuur kunt betalen. Je hebt 14 dagen de tijd om te betalen.

Als de betaling niet binnen 14 dagen is betaald, ontvang je van Klarna een betalingsherinnering. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail gratis een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen.

Bij de tweede herinnering zal Klarna 13.50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder 20.- worden 7.50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot 2.500.- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van 40.-.

Heb je de factuur wel betaald maar toch nog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Klarna.

Je vindt openstaande facturen in de Klarna App.

Betaal in 3 delen met Klarna

Met betaal in 3 delen van Klarna splitst je het aankoopbedrag vanaf 35 euro op in 3 gelijke termijnen zonder rente of kredietregistratie. Elke 30 dagen wordt er een betaling van jouw bankrekeningnummer (SEPA) of creditcard automatisch afgeschreven. Volg de volgende stappen om in 3 delen te betalen met Klarna:

  • Plaats voor meer dan 35 euro aan producten in je winkelmand
  • Controleer je gegevens en kies voor ‘Betaal in 3 delen, zonder rente’
  • Je beheert de betaling en het betaalplan makkelijk in de Klarna app. Het laat je zien welke bedragen wanneer geïncasseerd worden.

Je betaalt jouw bestelling nu binnen 60 dagen in 3 rentevrije termijnen.

Heb je gekozen voor gespreid betalen met Klarna in 60 dagen? Dan vraag ik je om je factuur te betalen binnen 60 dagen in 3 rentevrije termijnen na ontvangst van je bestelling.

Als de betaling niet binnen 60 dagen is betaald, ontvang je van Klarna een betalingsherinnering. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail gratis een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen.

Bij de tweede herinnering zal Klarna 13.50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder 20.- worden 7.50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot 2.500.- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van 40.-.

Heb je de factuur wel betaald maar toch nog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Klarna.

Je vindt openstaande facturen in de Klarna App.

Betaal nu met Klarna

Betaal nu jouw bestelling met één klik. Je betaalt simpel en veilig met een overschrijving. Klik en klaar. Volg de volgende stappen om te betalen met ‘Betaal nu’ van Klarna:

  • Controleer je gegevens en kies voor ‘Klarna betaal nu’
  • Als je voor het eerst een bestelling via Klarna betaalt, moet je een Klarna account aanmaken.
  • Heb je al een Klarna account? Dan hoef je alleen jouw e-mailadres, telefoonnummer en geboortedatum in te vullen. En is jouw bank automatisch voorgeselecteerd.
  • Nu moet je inloggen en je aankoop bevestigen. Vul je de bevestigingscode in en klik je op ‘Volgende’.
  • Je krijgt nu een bevestiging van je bestelling in de webshop of een overzicht van je ‘Betaal nu’ transactie. Hier kun je al jouw aankoop informatie terugvinden.

Je vindt openstaande facturen in de Klarna App.

Bancontact

Met een Bancontact betaal je snel, gemakkelijk en veilig via jouw vertrouwde online bankomgeving. Je kunt met Bancontact betalen als je klant bent bij een van de volgende banken: ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. Van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Deutsche Bank, Fintro, Hello Bank, ING België, KBC Bank, Keytrade Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank. Bij deze betaalmethode wordt de betaling direct afgeschreven van je rekening. Om te betalen met Bancontact volg je de volgende stappen:

  • Controleer je gegevens en kies voor ‘Bancontact’
  • Selecteer je bank
  • Klik op ‘Betalen’
  • Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw bank
  • Vul de gevraagde gegevens in
  • Geef aan of je een e-mail wilt ontvangen en maak je betaling compleet
  • Op de site zie je nu een bevestiging van je betaling
  • Per mail krijg je een bevestiging van je bestelling
  • Als ik je bestelling hebt verzonden ontvang je een verzendbevestiging

Als je met Bancontact betaalt, wordt dat direct verwerkt.

Retourneer je (een deel van) je bestelling? Wanneer ik je retour heb verwerkt, wordt het tegoed binnen 5 werkdagen op je bankrekening teruggestort.

Belfius Direct Net

Met een Belfius Direct Net betaal je gemakkelijk, veilig en snel via jouw vertrouwde online bankomgeving. Bij deze betaalwijze wordt de betaling direct afgeschreven van je rekening. Om te betalen met Belfius Direct Net volg je de volgende stappen:

  • Controleer je gegevens en kies voor ‘Belfius Direct Net’
  • Selecteer je bank
  • Klik op ‘Betalen’
  • Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw bank
  • Vul de gevraagde gegevens in
  • Geef aan of je een e-mail wilt ontvangen en maak je betaling compleet
  • Op de site zie je nu een bevestiging van je betaling
  • Per mail krijg je een bevestiging van je bestelling
  • Als ik je bestelling hebt verzonden ontvang je een verzendbevestiging

Als je met Belfius Direct Net betaalt, wordt dat direct verwerkt.

Retourneer je (een deel van) je bestelling? Wanneer ik je retour heb verwerkt, wordt het tegoed binnen 5 werkdagen op je bankrekening teruggestort.

KBC/CBC betaalknop

Met een KBC/CBC betaalknop betaal je online snel, veilig en gemakkelijk via jouw vertrouwde bankomgeving. Je kunt met KBC/CBC knop betalen als je klant bent bij CBC Banque of KBC Bank. Bij deze manier van betalen wordt de betaling direct afgeschreven van je rekening. Om te betalen met KBC/CBC betaalknop volg je de volgende stappen:

  • Controleer je gegevens en kies voor ‘KBC/CBC betaalknop’
  • Selecteer je bank
  • Klik op ‘Betalen’
  • Je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw bank
  • Vul de gevraagde gegevens in
  • Geef aan of je een e-mail wilt ontvangen en maak je betaling compleet
  • Op de site zie je nu een bevestiging van je betaling
  • Per mail krijg je een bevestiging van je bestelling
  • Als ik je bestelling hebt verzonden ontvang je een verzendbevestiging

Als je met KBC/CBC betaalknop betaalt, wordt dat direct verwerkt.

Retourneer je (een deel van) je bestelling? Wanneer ik je retour heb verwerkt, wordt het tegoed binnen 5 werkdagen op je bankrekening teruggestort.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op

Als je nog steeds onbeantwoorde vragen heeft, aarzel dan niet om contact met me op. Ik ben van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 – 17:00 beschikbaar.

Mijn winkelmand
Sluiten Favoriet
Sluiten Door jou bekeken
Categorieën
De waardering van www.sugheely.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 73 reviews.